יום שבת, 4 באוגוסט 2012

טו באב – חג האהבה

טו באב הינו חג האהבה היהודי בו היו בנות ישראל, לובשות בגדי לבן שאולים, והולכות לרקוד בכרמים למצוא בני זוג שהיו באים בעקבותיהן. היום, חודש מעמדו של חג זה והוא נחוג באופנים שונים לפי אופיו של ציבור החוגגים אך במקרים רבים ניתן לראות בו מעין גרסה ישראלית של הוולנטיין דיי. היום, בגרסתו המודרנית של החג, נוהגים זוגות האוהבים לצאת ולחגוג את אהבתם ולהפגין מחוות רומנטיות זה כלפי זו.
חגיגות האהבה ותחושת הרומנטיקה באוויר נהדרות לכל זוגות האוהבים אך חלק מהפנויים והפנויות בינינו עלולים לחוש צביטה בלב: שוב חג האהבה ושוב אני עדיין לבד.

במיוחד עבורכם פנויים ופנויות יקרים, חשבנו להדגיש בפניכם דווקא כמה מהצדדים החיוביים שיש בחיי הרווקות. למשל: אתם לא חייבים שום דיווח לאף אחד. אתם יכולים לעשות מה שבא לכם מתי שבא לכם ואף אחד לא ירים גבה גם אם בא לכם לראות סרט מטופש באמצע הלילה עם דלי של פופקורן... במיטה.

יתרון נוסף ולא מבוטל הוא היכולת לישון באלכסון, לרוחב או לאורך של המיטה, איך שבא לכם. המיטה הרחבה והמפנקת כולה שלכם ואף אחד לא יסחב לכם את הפוך באמצע הלילה או חלילה יתחיל לנחור....

רוצים עוד? בבקשה: אחד היתרונות החשובים של חיי הרווקות הוא הבלאגן או לחלופין הסדר המופתי שלכם,  תלוי בכם. בין אם אתם בלאגניסטיים כרוניים או לחלופין נקייניים כפייתיים, אף אחד לא יקטר או יעביר ביקורת מעצבנת. אתם חופשיים לחיות בטריטוריה הפרטית שלכם כראות עיניכם ללא הצורך "להתחשב" או לדפוק חשבון לאף אחד.

אז עד שתהיה לכם זוגיות – כדאי לכם לנצל את היתרונות הללו. עוד תתגעגעו אליהם...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה