יום שישי, 27 ביולי 2012

אתרי הכרויות ואהבה

כמעט כל אחד מאיתנו רוצה אהבה. המילה "אהבה", כמו המילים "אמא", "אבא" או "משפחה", היא אחת המילים בעלות המשמעות החזקה ביותר בכל פינה בעולם, בכל שפה ובכל מדינה. אז אם אהבה הינה דבר כל כך בסיסי במהות שלנו כבני אדם, מדוע קשה לנו למצוא אהבת אמת?

אחת הסיבות לכך טמונה בגישה שלנו הנובעת מניסיון העבר שלנו. לעיתים, כאשר אנו מכירים אדם חדש, קשה לנו להתנער מחוויות שליליות שחווינו בעבר. כמעט כולנו חווינו את הקושי שבהתמודדות עם דחייה או אכזבה בחיינו הרומנטיים אך למרות זאת עלינו לסגל לעצמנו ראיה חיובית לעתיד. במקום להיות מתוסכלים מחוויות העבר השליליות, השתמשו בהן כדרך מנחה להתבוננות פנימית ולשינוי הגישה האישית בכל הנוגע להיכרויות חדשות.

קל יותר לסגל לעצמנו גישה חיובית כאשר יש לנו אפשרות להכיר בני / בנות זוג מתאימים. אם תכירו בני זוג לא מתאימים, הרי שלאחר הדייט, תחושת האכזבה רק תתעצם וקשה יהיה לכם לשנות את הגישה ולהיות חיוביים ואופטימיים.

וכאן נכנסים לתמונה אתרי ההיכרויות. באתרי הכרויות רציניים ניתן למצוא מגוון רחב ביותר של גברים ונשים בעלי תחומי עניין שונים ומגוונים ועל כן הם פותחים בפניכם את האפשרות להכיר מישהו או מישהי אשר מתאימים לכם ולהשקפת עולמכם. כאשר תיפגשו עם אדם החולק איתכם תחומי עניין משותפים, גם אם מסיבה זו או אחרת לא יהיה המשך לקשר, הרי עדיין תהיה זו הוכחה שיש בעולם אנשים מתאימים לכם ולפתע, מציאת אהבה כבר לא תראה רחוקה כל כך....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה