יום שבת, 21 ביולי 2012

מציאות או חלום?

אם גם אתם נמצאים עדיין בשלב החיפושים אחר המיועד או המיועדת לכם, הרי שבוודאי יצא לכם לפחות פעם אחת לחזור הביתה מדייט ראשון ממש מוצלח עם התחושה הזאת שזהו, אתם מאוהבים. זאת באמת תחושה נהדרת, אבל עם יד על הלב, גם אם הדייט היה פשוט מושלם, אנחנו לא באמת מכירים את מי שהיה מולנו בערב הזה ומכאן שאנו מאוהבים בעצם בחלום, בפנטזיה.

האדם אותו פגשנו זה עתה מעורר בנו זיכרונות מסויימים אשר נוגעים ברגשותינו בדיוק במקום הנכון וכאילו נותן הבטחה לכך שכל ציפיותינו יתממשו. זה לא שאותו אדם התכוון לגעת בנו באותם מקומות שהרי גם הוא איננו מכיר אותנו ואיננו יודע מהן אותן כמיהות שיש בליבנו. זה פשוט יצא ככה וזה מרגיש נפלא...

אבל כגודל הציפייה כך גודל האכזבה ופעמים רבות במהלך השלבים הראשונים של הקשר הזוגי אנו מגלים שבעצם התאהבנו בחלום שבינו לבין המציאות אין הרבה . לכל אחד מאיתנו יש אידיאל של מושא האהבה הפרטי שלו ושל אופי מערכת היחסים הצפויה עימו, וכאשר אנו מגלים שהאדם מולנו שונה ממה שבנינו בדמיוננו או שהיחסים עימו שונים ממה שחלמנו – החלום שלנו נשבר ועימו עלול להישבר גם הלב.

בדיעבד כולנו חכמים ומבינים שההתאהבות שלנו הייתה בפנטזיה ותו לא ואנו מבטיחים לעצמנו ששוב זה לא יקרה, אבל בשטח קשה לשדר ללב לא להתאהב. חלומות וציפיות הינם חלק בלתי נפרד מהישות שלנו כבני אדם וכל מה שאנו יכולים לעשות הוא לנסות שלא "לאבד את הראש" מהר מידי במיוחד אם אנחנו בטוחים שהאדם מולנו הינו התגשמות כל הפנטזיות שלנו. אל תמהרו לפתוח את לבכם ולמסור אותו על מגש. שמרו על מינון מתאים ותנו לצד השני "להרוויח" את האהבה שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה