יום חמישי, 12 ביולי 2012

שיטה להצלחה באתרי הכרויות

כולם מדברים על אתרי הכרויות ועל זה שהם הדבר החם בכל מה שקשור ליצירת קשרים רומנטיים. אם אתם קוראים את הבלוג הזה כנראה שגם לכם כבר יצא להתנסות בהכרויות דרך האינטרנט  ולכן די בטוח שתדעו על מה מדובר.

יתכן שאתם נימנים עם ברי המזל המעטים שתוך זמן קצר הצליחו להכיר את החצי השני שלהם דרך אתר הכרויות זה או אחר אבל לרוב הפנויים והפנויות זה לא הולך כל כך בקלות.  הם מבלים שעות מול המחשב, נרשמים לעוד ועוד אתרי הכרויות, ממלאים עוד ועוד פרופילים ואפילו יוצאים לדי הרבה דייטים.... אבל שום קשר רציני לא יוצא מזה...

אז רגע לפני שאתם מרימים ידיים או מתחילים להאמין שאולי משהו בכם לא בסדר, חשוב שתדעו שרק מעטים מצליחים להכיר מישהו / מישהי לקשר משמעותי תוך שבוע מהרגע בו הם נרשמו לאתר הכרויות. אצל רובינו זה לא ממש עובד ככה ולכן תדעו שאתם ב"חברה טובה". כמו כל דבר אחר חשוב בחיים, גם בהכרויות דרך האינטרנט נדרשת תוכנית פעולה מובנית, מסודרת לפי שלבים, כך שהדרך בה אתם פועלים תהיה ברורה ותוביל למטרה שלשמה נתכנסנו כאן: למצוא את החצי השני שלנו.

במיוחד עבורכם, פיתחנו את שיטת שבעת השלבים להצלחה באתרי הכרויות. לא מדובר במשהו מסובך במיוחד אבל חשוב ללכת שלב שלב והכי חשוב להתמיד ולא "לחפף". רבים ניסו את השיטה והיא פשוט עובדת. אז תנו לעצמכם צ'אנס ונסו אותה בעצמכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה