יום שלישי, 21 באוגוסט 2012

האם לאהבה יש גיל?

אם חשבתם שאהבה וזוגיות שייכים רק לצעירים אתם טועים בגדול. עולם ההכרויות לגיל השלישי כל כך חי, תוסס ובועט שהכינוי "גיל הזהב" מקבל משמעות אחרת לחלוטין ממה שאתם חושבים.

רבים מהצעירים ברוחם מגלים כי גם לאחר שהשיער מלבין, עדיין כוחם במותניהם והצורך בזוגיות ואינטימיות לא פרח מהקן עם הילדים. חלקם התגרשו או התאלמנו בגיל מאוחר יחסית והם מרגישים בצורך עז לחלוק  את השנים הרבות שלפניהם עם בן/בת זוג כמוהם.

אך אליה וקוץ בה. רוב בני הגיל השלישי חשים כי האפשרויות שלהם להכיר בני זוג חדשים מוגבלות למדי: רובם לא יוצאים למועדונים, לא נפגשים בטראקים בהודו ולא יושבים על הדשא באוניברסיטה.
בנוסף, לאחר שנים רבות של זוגיות עם בן זוג יחיד, הם מרגישים לא בטוחים שהם זוכרים בכלל את חוקי הדייטינג, מה אומרים, מתי ואיך...
 
אבל בעולם ההכרויות האינטרנטי של ימינו, אין שום סיבה שהם יבלו את חייהם בבדידות ולא ישתתפו בחגיגה הוירטואלית ועל כך יעידו שלל אתרי ההכרויות שקמו במיוחד עבורם. אתרי הכרויות לגיל השלישי מאפשרים להם למצוא בני זוג פוטנציאליים שהם לא היו זוכים להכיר בשום דרך אחרת.
יתרון נוסף של אתרי ההכרויות האלה הוא שהתקשורת הראשונית ביניהם לבין חברים או חברות אחרים באתר נעשית דרך אתר ההכרויות עצמו ולא פנים מול פנים, דבר המסייע בהפגת החששות הקיימים ביצירת קשר חדש (או לפחות מפחית אותן מעט).

לכל אחד מאיתנו מגיע לאהוב ולהיות נאהב, בכל גיל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה