יום שישי, 10 באוגוסט 2012

מחפשים בן זוג? תתכוננו...

רווקים ורווקות רבים מספרים כי למרות שהם רשומים לאתרי הכרויות ויוצאים לדייטים הם אינם מצליחים למצוא את האחד או האחת המתאימים להם. הם מרגישים ייאוש מסוים וחלקם אף טוענים שהם מותשים ממלאכת החיפוש ונראה להם כי עוד לא נולד/ה בן/בת הזוג המתאימים להם.

הפנויים והפנויות בימינו  מוצפים בהצעות, בשירותים ובאמצעים שונים המאפשרים להם מפגשים עם פנויות ופנויים אחרים. ואם לא די בכך, קיימים כמה וכמה ספרי הדרכה שכל ייעודם הוא סיוע במציאת בן זוג. אז כיצד יתכן שיחד עם כל האמצעים שעומדים לרשותם, עדיין רבים מהם לא מצליחים למצוא את החצי השני שלהם?

אחת הסיבות לתופעה הינה שרוב הפנויים והפנויות אינם מבינים שתהליך החיפוש אמור להתחיל קודם כל בתוכם עוד בשלב הרווקות. חיי הרווקות הם אלה המכשירים אותם לקשר זוגי. כאשר אדם ממצה את חיי הרווקות להכרות ולהגדרה עצמית,הוא ירגיש נוח יותר במצבים אינטימיים ההכרחיים ליצירת קשר זוגי.
על מנת להיכנס לקשר אינטימי ואמיתי עם בת או עם בן זוג יש לעבור ראשית שלב של גילוי עצמי בו אנו לומדים מי אנחנו ומה אנחנו רוצים. רק לאחר שעושים "שיעורי בית", ניתן להתחיל ולחפש בן/בת זוג.

במאמר על מציאת בן זוג, ד"ר רונית כהן זמורה, מטפלת זוגית ומשפחתית, מבהירה את חשיבותו של שלב הגילוי העצמי ונותנת כמה טיפים למציאת בן / בת זוג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה