יום שישי, 7 בינואר 2011

עולם ההכרויות באינטרנט שייך לבחורות – חלק ג'

כבר הבנו שבחורה שרשומה לאתרי הכרויות יכולה להרשות לעצמה להיות בררנית כי כל יום היא מקבלת מאות הודעות מ"יסמנים" כנועים שמחמיאים לה ומוכנים לעשות כל מה שהיא תבקש.
מכל ההודעות היא בוחרת כמה בודדות שנראות לה מעניינות ורק להן היא מגיבה. כל השאר נדחקים הצידה ולא זוכים לתגובה בכלל.

איזה הודעות כן זוכות לתגובה? ההודעות שמסקרנות אותה, מאתגרות אותה. הודעה שגורמת לה לתהות מי הגבר שעומד מאחוריה, תזכה לתגובה. הודעה כזאת שהיא פשוט לא תוכל להתעלם ממנה ותהיה חייבת להבין מי עומד מאחוריה ומדוע הוא רשם את מה שרשם.

רוב הגברים שולחים לה הודעות סתמיות, בנאליות, שלא מעוררות בה שום רצון להגיב. במאמר : מהן הטעויות שגברים עושים באתרי הכרויות? תוכלו ללמוד על הטעויות הקריטיות שגורמות לכך שרוב הגברים לא זוכים לתגובות על ההודעות שהם שולחים לבחורות באתרי הכרויות.

אז איזה סוג הודעות יגרמו לאותה בחורה להגיב? תשובה: הודעות שיש בהן טריגר, הודעות שיעוררו אותה לפעולה (הפעולה היא להגיב, כמובן).
למשל: הודעה שיש בה ביקורת הומוריסטית על משהו שהיא כתבה בכרטיס שלה. זה יכול להיות על התחביבים שלה או על תחומיי עניין. אפילו על התמונה שהיא העלתה.
חשוב לא להעליב או לפגוע. רק להעביר מעין ביקורת קלילה על משהו ענייני במטרה לסקרן אותה ולמשוך תשומת לב.

דוגמא נוספת: הודעה שיש בה האשמה כלפיה. שוב, חשוב להתייחס לפרט כלשהו שהיא רשמה בפרופיל שלה ו"להאשים" אותה לגביו. כך אתה מרוויח פעמיים: מצד אחד, אתה מראה לה שאכן קראת בעיון את הכרטיס שלה (ורוב הגברים לא קוראים) ומצד שני, יש לך ביקורת לגבי משהו שהיא כתבה שזה מעורר בה את הטריגר להגיב כי מסקרן אותה לדעת למה רשמת מה שרשמת.

בפוסט הבא ניתן כמה דוגמאות להמחשה. ועד אז... בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה