יום ראשון, 23 בינואר 2011

טיפ חשוב לדייט ראשון (וגם לדייט שני או שלישי...ולחיים בכלל)


אין לי ספק שכבר יצא לכם לקרוא הרבה עצות וטיפים לדייט ראשון. כל מאמר שקראתם שם דגש על דברים אחרים: יש כאלה שמדברים על מקומות מומלצים לדייט ראשון, יש אחרים השמים דגש דווקא על חשיבות הלבוש... אבל יש טיפ אחד שבדרך כלל לא מדברים עליו... וחבל...

לדעתי, אחת התכונות החשובות ביותר בחיים היא היכולת להקשיב. לצערנו, לא הרבה אנשים (גברים ונשים) ניחנו ביכולת המופלאה של "באמת להקשיב". מדובר על מיומנות חשובה לכל אספקט בחיים ולא פחות חשובה שמדובר בדייט ראשון.

בזמן הדייט, נסו לתת לבן/בת הזוג שלכם את מלוא תשומת הלב שלכם, ללא הסחות דעת. הקשיבו באמת למה שהוא/היא אומרים מבלי לחשוב או לתכנן מה אתם הולכים להגיד (ובטח בלי להיכנס לתוך דבריו כל הזמן עם "משפטי מחץ").
אם בן /בת הזוג שלכם ירגיש שאתם באמת מקשיבים לו – הוא ירגיש שאתם מעריכים אותו ואת דבריו ויעריך אתכם חזרה, וכולנו יודעים שהערכה הדדית הינה מרכיב חשוב מאוד במערכות יחסים.

יתכן שבהתחלה זה לא יבוא לכם בקלות או בטבעיות (במיוחד אם אתם שייכים לאלה שאוהבים בעיקר "להשמיע" ופחות להקשיב), אבל תאמינו לי ששווה לכם לנסות. לא תאמינו מה שהקשבה אמיתית יכולה לעשות... אפילו להוביל לדייט שני...

בהצלחה!

תגובה 1:

  1. עוד טיפ חשוב זה להנות ברגע שאתם נהנים הפרטנר שלכם נהנה
    הנה אתר מומלץ להצלחה בדייטים
    https://sites.google.com/site/awscfs/chatwin/thebigsecert

    השבמחק