יום ראשון, 30 בינואר 2011

האם ניתן למצוא אהבה באתרי הכרויות?

לא משנה מה אתם מחפשים: ספה, רכב, חופשה – דבר ראשון אתם ניגשים לאינטרנט, נכון? בעידן שלנו, אין צורך לכתת רגליים על מנת לחפש מוצר זה או אחר. כל המידע זמין, עדכני וקל להשגה באינטרנט, לכן רק טבעי שניגש אליו.

ולמרות זאת, פנויים ופנויות רבים חוששים מפניו בכל הנוגע להיכרויות או שאולי הם פשוט לא מאמינים שאכן ניתן למצוא אהבה אמיתית באתרי הכרויות באינטרנט. כנראה שהעולם הוירטואלי לא נראה להם כלי ראוי להכיר, וחבל!
מחקרים אחרונים מעידים כי יותר מ- 50% מהפנויים והפנויות רשומים באתר הכרויות אחד לפחות. זה מספר עצום! בנוסף, רבים מאותם פנויים ופנויות מעידים על עצמם כי האינטרנט הינו הכלי העיקרי עבורם בחיפוש אחר בן/בת זוג.

בעידן שלנו, סדר היום של כולנו כל כך עמוס שלעיתים לא נותר לנו זמן או כוח להכיר בני זוג פוטנציאליים בדרכים המסורתיות. זאת בדיוק הסיבה לכך שאתרי ההכרויות משגשגים כל כך. הם מעניקים לנו גישה קלה וידידותית למקומות בהם נוכל להכיר מישהו או מישהי שמתאימים לנו ללא צורך אפילו לצאת מהבית.

לגבי מציאת אהבה באתרי הכרויות –הרבה יותר קל למצוא אהבת אמת כאשר אתם יכולים להכיר מגוון רחב של אנשים אשר חולקים את אותם תחומי עניין כמונו ומתאימים להשקפת עולמנו. ובאיזה מקום נוכל למצוא מאגר כל כך גדול של פנויים ופנויות? – רק באתרי הכרויות.

המלצה שלי: אל תפסלו את אתרי ההיכרויות על הסף. מי יודע, אולי האהבה הגדולה שלכם מחכה לכם דווקא שם?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה