יום שני, 27 בדצמבר 2010

עולם ההכרויות באינטרנט שייך לבחורות – חלק ב'

בפוסט הקודם הבנו שרוב הגברים חווים קושי ביצירת קשר עם בחורות באתרי הכרויות באינטרנט. אבל לכל בעיה יש פיתרון, נכון? אז עכשיו נלמד מה צריך לעשות על מנת "לאזן את הכוחות".

במילים אחרות:
1. ללמוד כיצד להיות המוביל בשטח ולהבטיח הצלחה אישית עם בחורות.
2. למצב את עצמך בראש התחרות מול גברים אחרים באתר.
3. לגרום לכך שהבחורות תהינה אלה שיצרו איתך את הקשר הראשוני במקום שאתה תצטרך לרדוף אחריהן.

נשמע מצויין, לא? אין לי ספק שעם קצת תרגול, כל גבר יכול להשיג את המטרות הללו ללא כל בעיה. גם אם יש לך ניסיון מר עם בחורות באתרי הכרויות, הטיפים הנכונים יכולים לחולל פלאים. תוך זמן קצר תוכל להרגיש בשינוי, ובהמשך הדרך – ההצלחה שלך תהיה מסחררת. הנשים פשוט לא יוכלו להתעלם ממך יותר.

אחד הטיפים החשובים ביותר קשור לתמונה המופיעה בפרופיל שלך. התמונה היא האלמנט החשוב ביותר בפרופיל שלכם, ואם תדעו איזו תמונה להעלות – כבר עשיתם את הצעד הראשון להצלחה עם בחורות.
טיפים בנושא תוכלו למצוא במאמר על מהי התמונה שצריך לשים באתרי הכרויות .

הטיפ הבא קשור להודעה שאתה שולח לבחורה באתר. ראית מישהי שממש מוצאת חן בעיניך, ואתה מעוניין לשלוח לה הודעה. אבל כמוך יש עוד מאות. אותה בחורה נחשקת מקבלת בכל יום המון הודעות מהמון גברים. בתוך כל ההודעות האלה היא צריכה לבחור למי לענות.
לידיעתך, מתוך כ-100 הודעות ביום, היא תענה אולי ל-3-5 גברים. המטרה שלך היא להיות אחד מהם.
על מנת להשיג את המטרה, ההודעה שלך צריכה לבלוט בין כל שאר ההודעות. אם ההודעה שלך תהיה מיוחדת, שונה ומסקרנת – הסיכויים שלך לקבל תגובה יעלו פלאים.

הבעיה היא שרוב הגברים פשוט לא יודעים איך לפנות נכון או איך לנסח את ההודעה שלהם באופן כזה שיגרום לאותה בחורה להגיב דווקא להודעה שלהם.
אז איך כותבים הודעה מוצלחת? בפוסט הבא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה