יום שני, 6 בדצמבר 2010

צעדים ראשונים באתרי הכרויות


מזל טוב! החלטתם שכדאי אולי לתת צ'אנס גם להיכרויות דרך אתרי הכרויות. זה לא שאתם פוסלים הכרויות בדרכים יותר מסורתיות כמו דרך חברים או דרך בני משפחה אבל חשבתם שאם כולם מדברים על אתרי הכרויות אז אולי שווה לכם לנסות.

אז קודם תנו לי לעודד אתכם ולציין שאתרי ההכרויות הינם הדרך הרווחת ביותר כיום להכיר מישהו או מישהי לקשר רציני. זאת עובדה בשטח ויעידו על כך כל סיפורי ההצלחה של הזוגות שהכירו דרך אתרים אלה (וכבר חובקים עולל או שניים...).

הבעיה היא שעם כל הרצון שלכם למצוא את החצי השני שלכם במרחבי האינטרנט, יש כל כך הרבה אתרי הכרויות באינטרנט שממש אפשר ללכת לאיבוד, נכון?
בדיוק בגלל זה מומלץ לכם להתחיל דווקא מהאתרים הגדולים והוותיקים ביותר. מדוע? משתי סיבות עיקריות:

1. כי מנהלי אתרי ההכרויות הותיקים מכירים היטב את תחום ההיכרויות. ניסיונם הרב מאפשר להם להתאים את הפונקציות באתר לצרכי הפנויים-פנויות כך שימלאו את ייעודם באופן הטוב ביותר.
2. כי מספר החברים באתרי ההכרויות הגדולים הוא עצום. באופן זה תוכלו ישר "לקפוץ למים" ולהעריך את שוק הפנויים והפנויות באופן המדויק ביותר.

אז מהם אותם אתרי הכרויות המומלצים ביותר? בפוסט זה אמליץ על שני אתרי הכרויות מובילים בישראל שממש אבל ממש חובה להירשם לפחות לאחד מהם (ורצוי לשניהם). בפוסט הבא נוסיף עוד שניים, מוצלחים לא פחות. אז ככה:

הראשון הוא ג'יידייט – אתר וותיק מאוד, המונה מאות אלפי פנויים ופנויות שמחפשים אהבה וקשר רציני. תהליך ההרשמה הינו קל ופשוט (ומתאים גם למי שמעולם לא נרשם לאתר הכרויות) והכי חשוב: חינמי לחלוטין!

האתר השני המומלץ הוא בליינדייט. מדובר על אתר מוצלח מאוד, אמין ביותר וגם כאן מדובר על תהליך הרשמה קצר, פשוט וחינמי לחלוטין!

כנסו אליהם, תתרשמו ותרשמו! בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה