יום רביעי, 27 ביוני 2012

אתר הכרויות – סוג של יתרון

על מנת ששני אנשים יוכלו להתאהב זה בזה הם צריכים שתהיה ביניהם משיכה. כשאנו אומרים "משיכה" הכוונה איננה רק לחלק הפיזי של העניין (למרות שלמראה החיצוני תפקיד לא מבוטל במשיכה הראשונית), אלא בהתאמה ביניהם:  שיהיו להם תחומי עניין משותפים, שיחלקו שאיפות דומות בחיים ובאופן כללי, שיהיה להם מעניין אחד עם השני.  אבל איך שני בני אדם, שהכירו במקום אקראי כלשהוא, יכולים לדעת שהם אכן מתאימים?

וכאן היתרון הגדול של אתרי הכרויות.  קודם כל, עוד לפני שהם בכלל יוצרים קשר זה עם זה, הם בוודאי עיינו בפרופיל האישי של בן / בת הזוג וכבר יכלו להיווכח האם יש להם מן המשותף או לא. זה כבר סוג של יתרון התחלתי, לא? בנוסף, כשמכירים מישהו באתר הכרויות, בדרך כלל התקשורת הראשונית נעשית דרך האתר, בצ'אט או במסרים או דרך שליחת הודעות הדדית. לאחר מכן, יש כמה שיחות טלפון.... כך, כשמגיעים לדייט הראשון, יש פחות רגעי שתיקה מביכים כיוון שקל יותר לשוחח עם מישהו שיש עימו כבר סוג של הכרות מוקדמת.

ואם כבר מדברים על יתרונות, הסיכוי שמהדייט הראשון יצא גם דייט שני גדול יותר כיוון שמלכתחילה נפגשתם עם מישהו/מישהי שעונים לפחות על חלק מהקריטריונים שלכם ושמצאתם איתו/איתה שפה משותפת ולכן הסיכוי למשיכה הדדית גדול יותר.  אז למה אתם מחכים? בחרו לכם אתר הכרויות אחד או שניים, הירשמו וצאו לדרך... ושיהיה בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה