יום שלישי, 5 ביוני 2012

איך מכירים בחורות?

כיצד אפשר להכיר בחורות - זאת אחת השאלות שהכי מטרידות גברים. למרות שלמעשה מדובר במשהו פשוט למדי, גברים רבים לא בטוחים איך הם יכולים להכיר נשים.
אם תשאלו גבר טיפוסי מהי הדרך הטובה ביותר להכיר בחורה, ישנו סיכוי טוב שהוא יאמר בפאב אפלולי או במסיבות ליליות. האם זה נכון? התשובה תלויה בסוג הקשר שאותו גבר מחפש. אם הוא מעוניין בסטוץ או בבילוי לילי חד פעמי – יש סיכוי טוב שפאב או מועדון יענה על דרישותיו. אך אם אותו גבר מעוניין בהכרות מעמיקה יותר, כלומר בקשר מתמשך רציני יותר, פאב או מסיבות אינם המקומות הטובים ביותר, לפחות לדעתי.

הסיבה העיקרית לכך איננה נובעת דווקא מהאופי הלילי של הבילוי אלא מהציפיות של הבחורות שנמצאות שם. נשים רבות מאמינות שרוב הגברים מחפשים רק דבר אחד ושהכרויות בפאבים או במסיבות במועדונים מובילות בדיוק לשם. לכן אם בחורה מעוניינת בקשר רציני, סיכוי טוב שהחיזור אחריה לא יניב פירות. במידה והיא תענה לך, רוב הסיכויים שהיא מעוניינת בסטוץ חד פעמי ולא מעבר לכך.

לסיכום, אם אתה מעוניין בקשר קליל או בסטוצים – פאבים אפלוליים או מסיבות רוויות מוזיקה ואלכוהול בהחלט יכולים לענות על דרישותיך (בנוסף, אם לא בא לך לצאת, ישנם גם אתרי הכרויות למטרות סטוצים שגם שם אתה יכול להכיר בחורות לאותן מטרות).
אבל אם אתה מחפש להכיר מישהי לקשר משמעותי יותר, פאבים הם לא המקום. בפוסט הבא נמליץ על כמה דרכים טובות יותר להכיר בחורה לקשר רציני.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה