יום שלישי, 12 ביוני 2012

איך להכיר בחורה לקשר רציני

אז איפה מומלץ להכיר מישהי לקשר משמעותי וארוך טווח? התשובה הקצרה היא בכל מקום בו אתה נמצא באופן תכוף ופוגש את אותן בחורות באופן שוטף.
גברים רבים בכלל לא חושבים על זה. הם בטוחים שעל מנת למצוא את בחירת ליבם הם חייבים לצאת למקומות בילוי ולרוב זה פשוט לא נכון. להכיר אפשר בכל מקום.

תחשבו רגע על סיפורי ההכרויות של החברים שלכם: היכן הם הכירו את בנות זוגם? חלקם מספרים שהם הכירו במהלך השירות הצבאי, חלקם נפגשו במהלך לימודיהם באוניברסיטה, חלק בכלל הכירו במקום העבודה... מה משותף לכל המקומות הללו? כולם הם מקומות בהם הם נפגשו באופן תכוף (לפעמים אפילו על בסיס יומיומי). לעיתים קרובות, ההכרות הראשונית בכלל לא הייתה רומנטית אלא מתוקף התפקיד אותו הם מילאו באותו הזמן.

שככל שאתה פוגש במישהי לעיתים תכופות יותר, כך יהיה לך קל יותר להציע לה לצאת לדייט וגם הסיכוי שהיא תסכים לצאת איתך גדל. מדוע? כיוון שאתה כבר מכיר אותה ויודע כיצד לגשת אליה ולהציע לה לצאת איתך. גם היא מרגישה שהיא מכירה אותך ורמת החשדנות שלה נמוכה.
בנוסף, בגלל שיש כבר הכרות מוקדמת, הלחץ האופייני של דייט ראשון כמעט ולא קיים. יש לכם נושאים משותפים לשיחה והרבה יותר קל לזרום...

המסקנה המתבקשת היא שלהכיר בחורות אפשר בכל מקום. צריך רק לפתוח את העיניים ולהיות ערניים להזדמנויות הנכרות על דרכינו. בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה