יום שני, 21 במאי 2012

מנגנוני חיפוש באתרי הכרויות

ישנה טענה שלפעמים אתרי היכרויות מעבירים תחושה של "שוק בשר". יתכן שזה נובע מכך שהמבחר העצום של הפרופילים באתרי הכרויות גורם לנו להרגיש שבלחיצת כפתור אנחנו יכולים לדלג לנו בין הכרטיסים כאילו היו ירקות בשוק. רבים, שלא מבינים את החשיבות של מנגנוני החיפוש באתרי הכרויות, בוחרים מישהו או מישהי באופן אקראי למדי, מתחילים להתכתב איתם, מהר מאד מבינים שהם לא ממש מתאימים להם והופ... עוברים לחבר/ה הבא/ה בלחיצת כפתור.


כל ההתכתבויות המיותרות הללו מעוררות תחושה של "שוק" : בזבוז זמן, חוסר רגישות וחוסר אנושיות. שימוש מושכל במנגנוני החיפוש באתר יכולים לסייע ולמנוע רבות מה"שיחות" המיותרות הללו. על ידי הגדרת קריטריונים לחיפוש כגון: גיל, אזור מגורים, מראה חיצוני, תחומי עניין ועוד, החיפוש שלכם הופך לממוקד יותר שהרי כך אתם יכולים להתחיל שיחה רק עם אנשים העונים על הקריטריונים שלכם.

ברור שגם למנגנוני החיפוש והסינון יש את המגבלות שלהם, אבל אין ספק שהסיכוי למצוא מישהו או מישהי מתאימים דרך מנגנון הסינון גדול יותר מאשר תוך כדי גלישה אקראית באתר.
שימוש מושכל במנגנוני החיפוש באתר יכולים לסייע ולמנוע רבות מה"שיחות" המיותרות הללו ולמנוע, לפחות באופן חלקי, את התחושה הלא נוחה עליה דיברנו בתחילת הפוסט.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה