יום רביעי, 16 במאי 2012

מה זאת אהבה?

רבות נכתב כבר על האהבה, אותו רגש חמקמק אליו רוב בני האדם מתאווים. אינספור שירים, סיפורים, סרטים אשר כולם כאחד עוסקים באהבה וביחסים שבין שני המינים.
פעמים רבות אנו משתמשים במילים אהבה והתאהבות באותה קונוטציה ובעצם מתייחסים לאותו הדבר אך בכל זאת יש הבדל ביניהן. בעוד שההתאהבות מאופיינית בתחושת פרפרים בבטן, התרגשות בלתי פוסקת ומחשבות ללא הרף אודות מושא התאהבותנו, הרי האהבה מאופיינת בגעגועים לבן הזוג כאשר איננו בקרבתנו, דאגה לו ולרווחתו וברצון להעניק לו את כל מה שביכולתנו.

אם תשאלו זוגות מהי הדרך הטובה ביותר למציאת אהבה, רובם ישיבו לכם כי לאהבה אין כללים והיא יכולה להופיע בכל מקום ושהחוכמה היא לשמור על עיניים ואוזניים פקוחות... וזה אכן כך. אתרי הכרויות שופעים בסיפורים אודות זוגות שהכירו בכל מיני דרכים שונות ומשונות, חלקן אף הזויות למדי. כי ככה זה שלאהבה אין חוקים וכללים ברורים.

המצחיק הוא שלכל אחד מאיתנו יש כל מיני אמונות הקשורות לאהבה ואשר לחלקן אין ממש אחיזה במציאות. אחת האמונות הרווחות היא שהפכים נמשכים. האומנם? במאמר אודות אהבה והכרויות תוכלו למצוא את התשובה ועוד כמה עובדות מעניינות הקשורות לאהבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה