יום ראשון, 6 במאי 2012

הכרויות לדתיים

אחד התחומים המתפתחים ביותר בתחום ההיכרויות הוא הכרויות לדתיים. אתרי הכרויות לדתיים צוברים פופולאריות עצומה ויעידו על כך מספרם הרב של אתרי ההכרויות המיועדים אך ורק למגזר זה. אתרי הכרויות לדתיים אינם שונים מאתרי ההכרויות ה"כלליים" והם פועלים במתכונת דומה אך בכל זאת ניתן למצוא בהם מאפיינים ייחודיים המתאימים לשומרי מצוות.

נתחיל בכך שהמטרה העיקרית בהכרויות במגזר הדתי היא מציאת שידוך. בניגוד לעבר, אז פנו הרווקים והרווקות הדתיים לשדכנים על מנת שהם ימצאו עבורם את השידוך המתאים, הרי שהיום, שירותי הכרויות לדתיים באינטרנט, מאפשרים לאותם דתיים צעירים למצוא את החצי השני שלהם על פי טעמם האישי בדיסקרטיות מלאה, ללא התערבות של צד שלישי. לפיכך, כאשר רווק או רווקה דתיים צופים בפרופילים של בני זוג פוטנציאליים – עליהם להכיל מספר פרטים אשר ייחודיים למגזר הדתי כגון: רקע דתי, זרם דתי, כיסוי ראש וכדומה.

סממן נוסף אותו ניתן למצוא בכל אתרי הכרויות לדתיים הוא מנגנון סינון קפדני במיוחד. אמנם ישנם גם אתרי הכרויות "רגילים" הכוללים מנגנוני סינון, בעיקר לצורך סינון מתחזים למיניהם, אך באתרי הכרויות המיועדים למגזר הדתי הדבר חשוב במיוחד וזאת על מנת לסנן תכנים או תמונות לא ראויים או אשר נחשבים כפוגעים בעיני אדם דתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה