יום ראשון, 30 בינואר 2011

האם ניתן למצוא אהבה באתרי הכרויות?

לא משנה מה אתם מחפשים: ספה, רכב, חופשה – דבר ראשון אתם ניגשים לאינטרנט, נכון? בעידן שלנו, אין צורך לכתת רגליים על מנת לחפש מוצר זה או אחר. כל המידע זמין, עדכני וקל להשגה באינטרנט, לכן רק טבעי שניגש אליו.

ולמרות זאת, פנויים ופנויות רבים חוששים מפניו בכל הנוגע להיכרויות או שאולי הם פשוט לא מאמינים שאכן ניתן למצוא אהבה אמיתית באתרי הכרויות באינטרנט. כנראה שהעולם הוירטואלי לא נראה להם כלי ראוי להכיר, וחבל!
מחקרים אחרונים מעידים כי יותר מ- 50% מהפנויים והפנויות רשומים באתר הכרויות אחד לפחות. זה מספר עצום! בנוסף, רבים מאותם פנויים ופנויות מעידים על עצמם כי האינטרנט הינו הכלי העיקרי עבורם בחיפוש אחר בן/בת זוג.

בעידן שלנו, סדר היום של כולנו כל כך עמוס שלעיתים לא נותר לנו זמן או כוח להכיר בני זוג פוטנציאליים בדרכים המסורתיות. זאת בדיוק הסיבה לכך שאתרי ההכרויות משגשגים כל כך. הם מעניקים לנו גישה קלה וידידותית למקומות בהם נוכל להכיר מישהו או מישהי שמתאימים לנו ללא צורך אפילו לצאת מהבית.

לגבי מציאת אהבה באתרי הכרויות –הרבה יותר קל למצוא אהבת אמת כאשר אתם יכולים להכיר מגוון רחב של אנשים אשר חולקים את אותם תחומי עניין כמונו ומתאימים להשקפת עולמנו. ובאיזה מקום נוכל למצוא מאגר כל כך גדול של פנויים ופנויות? – רק באתרי הכרויות.

המלצה שלי: אל תפסלו את אתרי ההיכרויות על הסף. מי יודע, אולי האהבה הגדולה שלכם מחכה לכם דווקא שם?

יום ראשון, 23 בינואר 2011

טיפ חשוב לדייט ראשון (וגם לדייט שני או שלישי...ולחיים בכלל)


אין לי ספק שכבר יצא לכם לקרוא הרבה עצות וטיפים לדייט ראשון. כל מאמר שקראתם שם דגש על דברים אחרים: יש כאלה שמדברים על מקומות מומלצים לדייט ראשון, יש אחרים השמים דגש דווקא על חשיבות הלבוש... אבל יש טיפ אחד שבדרך כלל לא מדברים עליו... וחבל...

לדעתי, אחת התכונות החשובות ביותר בחיים היא היכולת להקשיב. לצערנו, לא הרבה אנשים (גברים ונשים) ניחנו ביכולת המופלאה של "באמת להקשיב". מדובר על מיומנות חשובה לכל אספקט בחיים ולא פחות חשובה שמדובר בדייט ראשון.

בזמן הדייט, נסו לתת לבן/בת הזוג שלכם את מלוא תשומת הלב שלכם, ללא הסחות דעת. הקשיבו באמת למה שהוא/היא אומרים מבלי לחשוב או לתכנן מה אתם הולכים להגיד (ובטח בלי להיכנס לתוך דבריו כל הזמן עם "משפטי מחץ").
אם בן /בת הזוג שלכם ירגיש שאתם באמת מקשיבים לו – הוא ירגיש שאתם מעריכים אותו ואת דבריו ויעריך אתכם חזרה, וכולנו יודעים שהערכה הדדית הינה מרכיב חשוב מאוד במערכות יחסים.

יתכן שבהתחלה זה לא יבוא לכם בקלות או בטבעיות (במיוחד אם אתם שייכים לאלה שאוהבים בעיקר "להשמיע" ופחות להקשיב), אבל תאמינו לי ששווה לכם לנסות. לא תאמינו מה שהקשבה אמיתית יכולה לעשות... אפילו להוביל לדייט שני...

בהצלחה!

יום שבת, 15 בינואר 2011

איך להתחיל עם בחורה באתר הכרויות


בפוסט הקודם הבנו מהן הטעויות שגברים עושים שהם שולחים הודעות לבחורה שמוצאת חן בעיניהם באתר הכרויות. בדרך כלל מדובר על הודעות בנאליות, משעממות, כאלה שהיא מקבלת כל הזמן. הודעות מהסוג שלא ממש גורם לה לרצות להגיב.

כמו כן, למדנו שעל מנת להגדיל את הסיכויים לקבל ממנה תגובה, עלינו לנסח הודעה שתסקרן אותה, תעורר בה איזה שהוא רגש, שתבדל אותנו משאר הגברים ותגרום לכך שהיא לא תוכל להתעלם ותגיב.

בפוסט הקודם הבטחתי כמה דוגמאות להמחשה, נכון? אז במאמר הצלחה עם בחורות באתרי הכרויות תוכלו למצוא דוגמאות הממחישות כיצד לרשום הודעות כאלה שיגרמו לאותה בחורה להגיב דווקא להודעה שלכם.

שימו לב שהרעיון מאחורי הדוגמאות הללו הוא אחד: לקרוא את הפרופיל שלה, להתייחס לאחד הפרטים שהיא רשמה ולשלוח פניה מסקרנת או ביקורת הומוריסטית על אותו פרט.

בכל מקרה, זכרו שיש גבול דק מאוד בין העברת ביקורת קלילה לבין העלבה של ממש. תיזהרו לא לעבור את הגבול הזה, אחרת פיספסתם את כל העניין.

בהצלחה!

יום שישי, 7 בינואר 2011

עולם ההכרויות באינטרנט שייך לבחורות – חלק ג'

כבר הבנו שבחורה שרשומה לאתרי הכרויות יכולה להרשות לעצמה להיות בררנית כי כל יום היא מקבלת מאות הודעות מ"יסמנים" כנועים שמחמיאים לה ומוכנים לעשות כל מה שהיא תבקש.
מכל ההודעות היא בוחרת כמה בודדות שנראות לה מעניינות ורק להן היא מגיבה. כל השאר נדחקים הצידה ולא זוכים לתגובה בכלל.

איזה הודעות כן זוכות לתגובה? ההודעות שמסקרנות אותה, מאתגרות אותה. הודעה שגורמת לה לתהות מי הגבר שעומד מאחוריה, תזכה לתגובה. הודעה כזאת שהיא פשוט לא תוכל להתעלם ממנה ותהיה חייבת להבין מי עומד מאחוריה ומדוע הוא רשם את מה שרשם.

רוב הגברים שולחים לה הודעות סתמיות, בנאליות, שלא מעוררות בה שום רצון להגיב. במאמר : מהן הטעויות שגברים עושים באתרי הכרויות? תוכלו ללמוד על הטעויות הקריטיות שגורמות לכך שרוב הגברים לא זוכים לתגובות על ההודעות שהם שולחים לבחורות באתרי הכרויות.

אז איזה סוג הודעות יגרמו לאותה בחורה להגיב? תשובה: הודעות שיש בהן טריגר, הודעות שיעוררו אותה לפעולה (הפעולה היא להגיב, כמובן).
למשל: הודעה שיש בה ביקורת הומוריסטית על משהו שהיא כתבה בכרטיס שלה. זה יכול להיות על התחביבים שלה או על תחומיי עניין. אפילו על התמונה שהיא העלתה.
חשוב לא להעליב או לפגוע. רק להעביר מעין ביקורת קלילה על משהו ענייני במטרה לסקרן אותה ולמשוך תשומת לב.

דוגמא נוספת: הודעה שיש בה האשמה כלפיה. שוב, חשוב להתייחס לפרט כלשהו שהיא רשמה בפרופיל שלה ו"להאשים" אותה לגביו. כך אתה מרוויח פעמיים: מצד אחד, אתה מראה לה שאכן קראת בעיון את הכרטיס שלה (ורוב הגברים לא קוראים) ומצד שני, יש לך ביקורת לגבי משהו שהיא כתבה שזה מעורר בה את הטריגר להגיב כי מסקרן אותה לדעת למה רשמת מה שרשמת.

בפוסט הבא ניתן כמה דוגמאות להמחשה. ועד אז... בהצלחה!