יום חמישי, 29 ביולי 2010

איך לנסח פניה באתר הכרויות – חלק ב'


בפוסט הקודם הבנו שעל מנת לקבל תגובות חיוביות באתרי הכרויות, מומלץ להשתמש בפניה אישית קצרה, ששווה הרבה והסיכוי לתגובה עליה גבוה יותר, מאשר בפניה סתמית ללא שום ייחוד.

בפוסט הזה רציתי לחדד אספקט נוסף של פניות שרצוי מאוד להימנע מהן (אם אתם מעוניינים בתגובה מהצד השני, כמובן). אמנם הפניות מסוג זה אינן פניות "סתמיות" אך הן עלולות להותיר טעם רע אצל המקבל/ת.

בגדול, מדובר על שני סוגים של פניות:
הסוג הראשון הן פניות שעלולות להתפרש כהתנשאות או יהירות מצד הכותב. לפעמים אנו מנסים לשלב סוג של הומור בפניה אך לא תמיד ההומור אכן מתפרש כראוי ע"י הצד המקבל. קשה להעביר הומור בכתיבה (במיוחד שהצד השני לא מכיר אותנו ואת סוג ההומור שלנו) ולעיתים הצד המקבל עלול להיפגע.

הסוג השני מתייחס לפניות "גסות" בעלות קונוטציה מינית. פניות בעלות רמיזה מינית (אפילו קלילה, שנועדה להחמיא), עלולות להבהיל או להרגיז את הצד המקבל ומשאירות את הרושם שמדובר באדם לא רציני המחפש סטוצים ולא קשר רציני. (מיותר לציין שהסיכוי שנקבל תגובה על פניה כזאת הוא קלוש ביותר).

נזכיר שוב: פניה באתר הכרויות צריכה להיות אישית ומסקרנת. לא כדאי להתחכם או להראות שנונים מידי. את זה, פנויים ופנויות יקרים, תשמרו לשלבים יותר מתקדמים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה