יום שבת, 7 באוגוסט 2010

הכי חשוב: לא להרים ידיים


החלטתי להקדיש את הפוסט הזה לכל הפנויים והפנויות שנרשמו לאתרי הכרויות כבר לפני זמן לא קצר ועדיין לא מצאו את החצי השני שלהם.

בטוח שיצא לכם כבר לצאת לכמה וכמה דייטים ובכל פעם אתם מגלים מחדש שזה לא זה... זה לא מה שאתם מחפשים... אז תדעו לכם שאתם לא לבד. אולי נראה לכם שלאחרים זה יותר קל, אבל זה ממש לא נכון.

תהליך החיפוש אחר בן/בת זוג לחיים הינו תהליך ארוך הדורש התמדה ונחישות. אין לזה שום קשר לכמה אתם מוצלחים או מוכשרים. מדובר על עניין סטטיסטי לחלוטין. מבחינה סטטיסטית – הסיכויים למצוא את האחד או האחת כבר באחד מהמפגשים הראשונים הוא קלוש. ככה זה וזה לא קשור אליכם, ולכן אין שום סיבה לקחת את זה ככישלון אישי.

אם תגידו לעצמכם: "זה לא מצליח לי. אתרי הכרויות זה לא בשבילי. חבל לי על הזמן" – זה בדיוק מה שיקרה, כמו נבואה המגשימה את עצמה (אבל לא בדיוק, כי הרי מדובר בעניין סטטיסטי לחלוטין...).

אם תזכרו שככה זה אצל כולם, ושכמו כל דבר חשוב ורציני בחיים גם למצוא בן/בת זוג מתאימים לוקח זמן – אז זה אכן יקרה (גם אם מדובר בדייט העשירי..).

אז גם אם הפגישה הבאה לא הצליחה (וברוב המקרים, היא לא מוצלחת), צריך להיזכר בסטטיסטיקה, להפנים שלא מדובר בכישלון אישי, לא להתייאש ולא להילחץ... ולהמשיך לחפש, לנסות ולקוות...

בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה