יום שלישי, 6 ביולי 2010

הכרויות באינטרנט – מהו היתרון הכי גדול להיכרויות ברשת?


אין ספק שכיום, אתרי ההכרויות תופסים נתח נכבד מכלל הדרכים להיכרויות. אין פנוי או פנויה שלא שקלו לפחות כמה פעמים להצטרף לאחד מאתרי ההכרויות הפזורים ברחבי הרשת (ורובם אכן ניסו או עדיין מנסים שם את מזלם).

אז נכון. באתרי הכרויות ניתן להכיר כמעט אינסוף אנשים ונשים המחפשים אהבה, זוגיות או כל קשר אחר שבשום דרך אחרת לא הייתם פוגשים אותם. אבל לדעתי לפחות, זהו לא היתרון העיקרי.

לדעתי, היתרון הכי גדול של אתרי ההכרויות הוא שהשלב הראשון של ההכרות ("נעים מאוד, שמי נועה ואני חובבת בעלי חיים") קורה כשאתם נמצאים במגרש הביתי שלכם (בבית), מול המחשב. אין צורך להתלבש, להתגלח או להתאפר כיוון שהצד השני לא רואה אתכם.

זהו מצב אידיאלי כיוון שצורך הגדול לעשות רושם חיצוני נעלם כליל ואתם יכולים להתרכז במה שחשוב באמת: להציג את עצמכם ולהכיר את האדם העומד מולכם.

במפגשים פנים מול פנים, תמיד קיים החשש שאולי אנחנו לא במיטבנו (הליפסטיק נמרח או שיש לנו משהו בין השיניים) ואנו מבזבזים אנרגיה מיותרת במקום להתרכז בדייט שלנו. בהכרויות ברשת – האלמנט הזה פשוט לא קיים.

אם גם אתם מאמינים שמדובר ביתרון גדול ועדיין לא נרשמתם לאתרי הכרויות – אתם מוזמנים להצטרף לאחד (או יותר) מאתרי ההיכרויות הרבים ולהתחיל להכיר כבר היום.

אתרי הכרויות בחינם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה