יום רביעי, 30 ביוני 2010

מה, גם אני יכול להצליח עם בחורות???



גברים רבים חושבים שאם הם לא "התגלמות השלמות" - אין להם שום סיכוי להצליח עם נשים.
גברים רבים מאמינים שכנראה נגזר עליהם לחיות חיים נטולי רומנטיקה עם חסרים מיניים או שבמקרה הטוב, הם יאלצו להסתפק במישהי פחות מוצלחת ממה שהם היו מעדיפים.

הם רק שוכחים דבר אחד חשוב והוא שהם צריכים ללמוד לקחת את גורלם בידיהם. הם לא מבינים שהם יכולים וצריכים להיות "המנהלים" של עצמם ולא לסמוך על הגורל...

אז מה צריך לעשות?

1. קודם כל חייבים להניח בצד את כל מה שאנחנו חושבים שאנחנו יודעים על נשים. אם הידע שיש לנו לגבי נשים לא עזר לנו עד היום – כנראה שמקורו בטעות, אז כדאי "לשכוח". במקום זה, ישנם מדריכים חינמיים ברשת שכדאי לקרוא ולהתחיל להבין באמת מה נשים רוצות. (כאן ניתן להוריד חינם את המדריך להצלחה עם נשים).

2. הדבר השני שצריך לעשות הוא להפסיק לקוות ולהתחיל לפעול. אם עד היום קיווינו שהגורל יעשה עבורנו את העבודה, מהיום אנחנו לוקחים את השליטה לידיים שלנו, מפסיקים להיות פאסיביים ומתחילים לפעול.

חשוב לדעת שלא משנה מהי נקודת הפתיחה שלך, אתה יכול להצליח ב-ג-ד-ו-ל כל עוד אתה מוכן לבצע את המהפך התפיסתי בראש. גם אם אתה חסר ביטחון לחלוטין, גם אם אינך נאה מספיק, גם אם הקריירה המקצועית שלך לא בשמים – אתה יכול להצליח עם נשים. זה בידיים שלך!

טיפים להצלחה עם נשים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה