יום חמישי, 24 ביוני 2010

המדריך להצלחה עם נשים – למי זה מתאים?




בזמן האחרון, יצא לי לדבר עם גברים רבים בנושא נשים, הכרויות, סטוצים וכדומה, וכל פעם מחדש עלה נושא הספר "איך להתחיל עם נשים" בשיחה. הרבה מהגברים ששוחחתי עימם שאלו אותי את אותה שאלה: "האם ספר כזה יכול להתאים לי? האם הוא באמת יועיל לי וישפר את כישוריי בכל מה שקשור לבנות המין השני? האם אני באמת אלמד איך להתחיל עם בחורות? "


אז ככה, התשובה מורכבת משני חלקים:

מבחינת התכנים – הספר מצויין ויכול לתרום בעצם לכל אחד: גם לבעלי ניסיון וגם לחסרי ניסיון עם נשים. הספר כתוב בשפה פשוטה ורהוטה, נותן המון עצות ומראה לכם שאתם לא לבד, שרבים מהגברים הנאים והמצליחים ביותר סובלים בדיוק מאותם חששות ותהיות לגבי נשים וגם הם לא בטוחים איך לגשת לבחורה ואיך לגרום לה להיענות לחיזורים שלהם.


העניין הוא רבים מאיתנו לא מבינים שהמדריך נועד ללמד אותנו דברים חדשים, שיטות חדשות להצלחה עם נשים. חייבים להבין שלא מספיק לקרוא את הספר, אלא כמו בכל תחום לימודים אחר – חייבים גם להפנים את החומר, להיפטר מההרגלים "הישנים" ואז לצאת לשטח ולתרגל.


אז חד משמעית כן! המדריך להצלחה עם נשים פשוט מצויין (וגם ניתן להורדה בחינם כמובן), ואם תחליט שאתה מתייחס לתוכן שלו ברצינות – זה אין שום סיבה שהכישורים שלך עם בחורות לא ישתפרו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה