יום חמישי, 26 בינואר 2012

פניה מוצלחת באתרי הכרויות

בפוסט הקודם דיברנו על שני האלמנטים בהם אנחנו יכולים להיעזר על מנת להצליח באתרי הכרויות. כמו כן, דיברנו על החשיבות של האלמנט הראשון: הפרופיל האישי שלנו. אין ספק שמילוי נכון של הפרטים בכרטיס האישי יתרום רבות למידת ההצלחה שלנו כיוון שהוא יגרום לנו לבלוט בין שאר הפרופילים באתר.

ישנן שתי דרכים בהן החברים באתר יכולים להגיע לכרטיס המושקע שלנו: הראשון, דרך מנוע החיפוש הפנימי באתר עצמו, והשני, דרך הודעה שאנחנו שולחים למישהו או מישהי שמוצאים חן בעיננו, וכאן נכנס לפעולה האלמנט השני – ניסוח הפניות שאנחנו שולחים לחברים באתר.

להודעות שאנחנו שולחים יש מטרה אחת: לגרום לצד השני להגיב. על מנת שנקבל תגובה, קודם כל הכרחי שאותו חבר או חברה יכנסו להודעה שלנו. רק על מנת לסבר את האוזן, מחקרים מראים כי בחורה ממוצעת באתרי הכרויות מקבלת בין 50-80 הודעות ביום! (גברים מקבלים פחות הודעות, משהו בסביבות 10-20 ליום). רובן, בכלל לא נקראות ורק בודדות זוכות לתגובה.

אם כך, המטרה הראשונית שלנו: שהם יכנסו דווקא להודעה שלנו. המטרה השנייה היא שלאחר שהם יקראו את ההודעה – הם יגיבו. כיצד נגרום להם להיכנס דווקא להודעה שאנחנו שלחנו ולהגיב עליה? במאמר על ניסוח פניה מוצלחת באתרי הכרויות תמצאו את כל הטיפים והרעיונות.

שיהיה בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה