יום שני, 26 בדצמבר 2011

נרשמתם לאתר הכרויות? עכשיו תלמדו איך להצליח...

כולם מדברים על הצלחה באתרי הכרויות אבל כמעט אף אחד לא מדבר על היסודות של ההצלחה הזאת. כשאנו אומרים "יסודות" אנחנו מתכוונים לשני האלמנטים הבסיסיים שבהם יש לכם שליטה שהכרחית להצלחה האישית שלכם באתרי הכרויות: הראשון, הוא הכרטיס האישי שלכם (כן, אותו דף בו אתם ממלאים את פרטיכם האישיים ומספקים מידע אודותיכם) והשני, הוא ההודעות אותן אתם שולחים לחברים אחרים באתר.

מכיוון שאין לכם שליטה על מה שאחרים עושים וכותבים באתר, עליכם לנצל את שני האלמנטים האלה באופן הטוב ביותר שאתם יכולים על מנת שהם יהיו אלה שיספקו לכם יתרון יחסי על שאר החברים באתר.

הדבר החשוב שיש לזכור הוא שבאתרי הכרויות, שם המשחק הוא "לבלוט". יש כל כך הרבה פרופילים של פנויים ופנויות בכל אתרי הכרויות שתבחרו (גם באתרי הכרויות חינם וגם בכאלה שבתשלום), לכן, על מנת שהכרטיס שלכם לא ילך "לאיבוד" בין שלל הכרטיסים, עליכם ליצור אותו באופן כזה שייתן לכם "פור" על שאר הכרטיסים.
יצירת פרופיל מוצלח באתרי הכרויות זה באמת לא בשמיים, אבל כמו כל דבר אחר בחיים, גם כאן צריך ללמוד כיצד לעשות את זה נכון ולא פשוט למלא את הפרטים מבלי להשקיע מחשבה.

אותו הדבר לגבי אופן שליחת פניות והודעות לחברים באתר. גם כאן, סוד ההצלחה הוא בניסוח נכון ומושך. הצורה בה אתם מנסחים את ההודעה תקבע האם יחזרו אליכם או לא. על כך, בהרחבה בפוסט הבא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה