יום שני, 31 באוקטובר 2011

מה מציע אתר הכרויות חינם?

כל פעם שתיכנסו לאינטרנט תוכלו לגלות עוד אתר הכרויות חינמי חדש. אתרי הכרויות חינמיים אינם דבר חדש ומסתבר שהם הדבר ה"חם" היום ברשת. יש אינספור אתרים כאלה ועל פניו כולם נראים די דומים. אז מה בכל זאת ההבדלים ביניהם?

בגדול, ניתן לחלק את ההבדלים ביניהם לשתי נושאים עיקריים: הראשון הוא גודל האתר. מטבע הדברים, אתרי הכרויות חינם ותיקים כמו בליינדייט או לאבלי גדולים יותר מאתרי הכרויות חדשים. בגלל שהם קיימים כבר זמן רב, הם מפורסמים יותר ויש בהם הרבה יותר פרופילים של גברים ונשים מאשר באתרים אחרים. בנוסף, חשוב להם לשמור על רמת אמינות גבוהה ולכן הם מציעים תמיכה טכנית במקרה שיש לכם איזו בעיה בהרשמה או בתפעול.

הנושא השני קשור לשירותים שהם מציעים. חלק מאתרי ההיכרויות החינמיים מאפשרים גישה מלאה לכל השירותים באתר (כולל צ'אטים, משלוח הודעות וקריצות, פורומים, העלאת סרטוני וידאו וכדומה) וחלקם מגבילים אותם. יש אתרי הכרויות חינם המאפשרים צפייה בפרופילים עוד בטרם ההרשמה ויש כאלה שדורשים קודם כל שתרשמו (חינם!) ורק אז יאפשרו לכם לראות את שאר המשתמשים באתר.

אך למרות ההבדלים בין האתרים, לכולם יש מכנה משותף: כולם נותנים לכם את ההזדמנות להכיר בני זוג פוטנציאליים ולמצוא אהבה חדשה... וכל זאת ללא כל עלות! אתם רק צריכים לבחור אילו אתרים הכי מתאימים לכם ולהירשם אליהם. ואם לאחר שבוע שבועיים גיליתם שהאתר לא עונה על ציפיותיכם – לפחות לא בזבזתם את כספיכם לשווא. פשוט בחרו אתר אחר והירשמו אליו....

יום ראשון, 23 באוקטובר 2011

אתרי הכרויות - טיפים למתחילים

בפוסטים קודמים דיברנו על כך שבכל אתר הכרויות ישנם אלפי פרופילים של פנויים ופנויות בדיוק כמונו, ולכן על מנת שדווקא הפרופיל שלנו יבלוט בין כולם, עלינו להשקיע במילוי הכרטיס האישי שלנו (ובמיוחד בשדות המיועדים לכתיבת טקסטים חופשיים בהם נוכל לכתוב על כל אותם הדברים המייחדים אותנו כגון: כישורים מיוחדים, תחביבים וכדומה).

כמו כן דיברנו על החשיבות של העלאת תמונה לפרופיל האישי וציינו שכדאי להשקיע בתמונה ברורה ומחמיאה וכמובן עדכנית.

בפוסט הזה נדבר דווקא על הליך החיפוש האקטיבי שלנו וניתן כמה טיפים שיסייעו לנו למקסם את המאמצים שלנו בחיפוש אחר החצי השני באתרי הכרויות:

- פרופילים עם תמונות מוצלחות ישר מושכים את העין אבל כדאי לזכור שלא כולם פוטוגניים ולא כולם בוחרים את התמונה הנכונה לכרטיס שלהם. לכן, לא כדאי להסתמך רק על התמונה שאתם רואים. חפשו עוד פרטים בכרטיס שיכולים להעיד על מי שנמצא מאחוריהם. יתכן שתופתעו דווקא לטובה...

- מצאתם מישהו שמוצא חן בעיניכם? מחקרים מראים שמרבית ההודעות הסתמיות לא זוכות לתגובה. לכן, חשבו רגע לפני שאתם שולחים לו/לה הודעה. השקיעו בנוסח אישי והשתדלו להתייחס לפרט או שניים המופיעים בכרטיס האישי שלו/שלה. ניתן גם להוסיף מחמאה אישית אבל יש להיזהר לא להראות נלהבים יתר על המידה.

- קיבלתם הודעה ממישהו באתר? אם אותו אדם נראה לכם, אל תחכו יותר מידי זמן. זמן תגובה איטי יקטין את הסיכויים להמשיך את התקשורת ביניכם. השתדלו להגיב תוך יום-יומיים מקסימום.

יום חמישי, 13 באוקטובר 2011

אתרי הכרויות – תנו לעצמכם צ'אנס…

אז מה הסיפור הזה של אתרי הכרויות? האם באמת ניתן להכיר מישהי או מישהו לקשר אמיתי דרך האינטרנט?
רבים חושבים שלא… רבים מאמינים שעם כל הכבוד לאינטרנט, אהבה זה לא משהו ש"קונים" באינטרנט. רבים מאמינים ש"אהבה זה משהו עילאי, קסום ולא יתכן שאנחנו נחפש אהבה דרך מדיום כל כך המוני כמו האינטרנט".

צודקים? תלוי במה… זה שאהבה היא משהו מיוחד וקסום – בוודאי. זה שאהבה לא מוצאים באינטרנט – לא בטוח…
גם אם זה מה שאתם חושבים, עדיין יתכן שהחצי השני שלכם דווקא כן החליט לנסות את מזלו למצוא אתכם דרך אתרי הכרויות.
אתרי הכרויות מאפשרים לנו לפגוש המוני בני / בנות זוג פוטנציאליים שלא היינו יכולים לפגוש בשום דרך אחרת. בגלל זה, אולי לא כדאי לסתום את הגולל על אחת האפשרויות להכיר, לא?

האפשרויות להיכרויות דרך האינטרנט הן רבות, לפחות כמספר אתרי ההכרויות שיש שם, ולמי שלא חושב שבשביל להכיר צריך לשלם – יש אתרי הכרויות חינם אליהם ניתן להצטרף חינם כמובן.
ואם אתם חושבים שאתרי ההכרויות החינמיים פחותים מאתרי הכרויות בתשלום, תנו לנו לחדש לכם משהו: דווקא אתרי ההיכרויות המובילים והמומלצים ביותר הם חינמיים (המלצות על אתרי הכרויות חינמיים תוכלו למצוא כאן: אתרי הכרויות מומלצים).

שנה טובה והמון הצלחה!