יום שני, 31 באוקטובר 2011

מה מציע אתר הכרויות חינם?

כל פעם שתיכנסו לאינטרנט תוכלו לגלות עוד אתר הכרויות חינמי חדש. אתרי הכרויות חינמיים אינם דבר חדש ומסתבר שהם הדבר ה"חם" היום ברשת. יש אינספור אתרים כאלה ועל פניו כולם נראים די דומים. אז מה בכל זאת ההבדלים ביניהם?

בגדול, ניתן לחלק את ההבדלים ביניהם לשתי נושאים עיקריים: הראשון הוא גודל האתר. מטבע הדברים, אתרי הכרויות חינם ותיקים כמו בליינדייט או לאבלי גדולים יותר מאתרי הכרויות חדשים. בגלל שהם קיימים כבר זמן רב, הם מפורסמים יותר ויש בהם הרבה יותר פרופילים של גברים ונשים מאשר באתרים אחרים. בנוסף, חשוב להם לשמור על רמת אמינות גבוהה ולכן הם מציעים תמיכה טכנית במקרה שיש לכם איזו בעיה בהרשמה או בתפעול.

הנושא השני קשור לשירותים שהם מציעים. חלק מאתרי ההיכרויות החינמיים מאפשרים גישה מלאה לכל השירותים באתר (כולל צ'אטים, משלוח הודעות וקריצות, פורומים, העלאת סרטוני וידאו וכדומה) וחלקם מגבילים אותם. יש אתרי הכרויות חינם המאפשרים צפייה בפרופילים עוד בטרם ההרשמה ויש כאלה שדורשים קודם כל שתרשמו (חינם!) ורק אז יאפשרו לכם לראות את שאר המשתמשים באתר.

אך למרות ההבדלים בין האתרים, לכולם יש מכנה משותף: כולם נותנים לכם את ההזדמנות להכיר בני זוג פוטנציאליים ולמצוא אהבה חדשה... וכל זאת ללא כל עלות! אתם רק צריכים לבחור אילו אתרים הכי מתאימים לכם ולהירשם אליהם. ואם לאחר שבוע שבועיים גיליתם שהאתר לא עונה על ציפיותיכם – לפחות לא בזבזתם את כספיכם לשווא. פשוט בחרו אתר אחר והירשמו אליו....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה