יום ראשון, 23 באוקטובר 2011

אתרי הכרויות - טיפים למתחילים

בפוסטים קודמים דיברנו על כך שבכל אתר הכרויות ישנם אלפי פרופילים של פנויים ופנויות בדיוק כמונו, ולכן על מנת שדווקא הפרופיל שלנו יבלוט בין כולם, עלינו להשקיע במילוי הכרטיס האישי שלנו (ובמיוחד בשדות המיועדים לכתיבת טקסטים חופשיים בהם נוכל לכתוב על כל אותם הדברים המייחדים אותנו כגון: כישורים מיוחדים, תחביבים וכדומה).

כמו כן דיברנו על החשיבות של העלאת תמונה לפרופיל האישי וציינו שכדאי להשקיע בתמונה ברורה ומחמיאה וכמובן עדכנית.

בפוסט הזה נדבר דווקא על הליך החיפוש האקטיבי שלנו וניתן כמה טיפים שיסייעו לנו למקסם את המאמצים שלנו בחיפוש אחר החצי השני באתרי הכרויות:

- פרופילים עם תמונות מוצלחות ישר מושכים את העין אבל כדאי לזכור שלא כולם פוטוגניים ולא כולם בוחרים את התמונה הנכונה לכרטיס שלהם. לכן, לא כדאי להסתמך רק על התמונה שאתם רואים. חפשו עוד פרטים בכרטיס שיכולים להעיד על מי שנמצא מאחוריהם. יתכן שתופתעו דווקא לטובה...

- מצאתם מישהו שמוצא חן בעיניכם? מחקרים מראים שמרבית ההודעות הסתמיות לא זוכות לתגובה. לכן, חשבו רגע לפני שאתם שולחים לו/לה הודעה. השקיעו בנוסח אישי והשתדלו להתייחס לפרט או שניים המופיעים בכרטיס האישי שלו/שלה. ניתן גם להוסיף מחמאה אישית אבל יש להיזהר לא להראות נלהבים יתר על המידה.

- קיבלתם הודעה ממישהו באתר? אם אותו אדם נראה לכם, אל תחכו יותר מידי זמן. זמן תגובה איטי יקטין את הסיכויים להמשיך את התקשורת ביניכם. השתדלו להגיב תוך יום-יומיים מקסימום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה