יום רביעי, 30 ביוני 2010

מה, גם אני יכול להצליח עם בחורות???



גברים רבים חושבים שאם הם לא "התגלמות השלמות" - אין להם שום סיכוי להצליח עם נשים.
גברים רבים מאמינים שכנראה נגזר עליהם לחיות חיים נטולי רומנטיקה עם חסרים מיניים או שבמקרה הטוב, הם יאלצו להסתפק במישהי פחות מוצלחת ממה שהם היו מעדיפים.

הם רק שוכחים דבר אחד חשוב והוא שהם צריכים ללמוד לקחת את גורלם בידיהם. הם לא מבינים שהם יכולים וצריכים להיות "המנהלים" של עצמם ולא לסמוך על הגורל...

אז מה צריך לעשות?

1. קודם כל חייבים להניח בצד את כל מה שאנחנו חושבים שאנחנו יודעים על נשים. אם הידע שיש לנו לגבי נשים לא עזר לנו עד היום – כנראה שמקורו בטעות, אז כדאי "לשכוח". במקום זה, ישנם מדריכים חינמיים ברשת שכדאי לקרוא ולהתחיל להבין באמת מה נשים רוצות. (כאן ניתן להוריד חינם את המדריך להצלחה עם נשים).

2. הדבר השני שצריך לעשות הוא להפסיק לקוות ולהתחיל לפעול. אם עד היום קיווינו שהגורל יעשה עבורנו את העבודה, מהיום אנחנו לוקחים את השליטה לידיים שלנו, מפסיקים להיות פאסיביים ומתחילים לפעול.

חשוב לדעת שלא משנה מהי נקודת הפתיחה שלך, אתה יכול להצליח ב-ג-ד-ו-ל כל עוד אתה מוכן לבצע את המהפך התפיסתי בראש. גם אם אתה חסר ביטחון לחלוטין, גם אם אינך נאה מספיק, גם אם הקריירה המקצועית שלך לא בשמים – אתה יכול להצליח עם נשים. זה בידיים שלך!

טיפים להצלחה עם נשים

יום חמישי, 24 ביוני 2010

המדריך להצלחה עם נשים – למי זה מתאים?




בזמן האחרון, יצא לי לדבר עם גברים רבים בנושא נשים, הכרויות, סטוצים וכדומה, וכל פעם מחדש עלה נושא הספר "איך להתחיל עם נשים" בשיחה. הרבה מהגברים ששוחחתי עימם שאלו אותי את אותה שאלה: "האם ספר כזה יכול להתאים לי? האם הוא באמת יועיל לי וישפר את כישוריי בכל מה שקשור לבנות המין השני? האם אני באמת אלמד איך להתחיל עם בחורות? "


אז ככה, התשובה מורכבת משני חלקים:

מבחינת התכנים – הספר מצויין ויכול לתרום בעצם לכל אחד: גם לבעלי ניסיון וגם לחסרי ניסיון עם נשים. הספר כתוב בשפה פשוטה ורהוטה, נותן המון עצות ומראה לכם שאתם לא לבד, שרבים מהגברים הנאים והמצליחים ביותר סובלים בדיוק מאותם חששות ותהיות לגבי נשים וגם הם לא בטוחים איך לגשת לבחורה ואיך לגרום לה להיענות לחיזורים שלהם.


העניין הוא רבים מאיתנו לא מבינים שהמדריך נועד ללמד אותנו דברים חדשים, שיטות חדשות להצלחה עם נשים. חייבים להבין שלא מספיק לקרוא את הספר, אלא כמו בכל תחום לימודים אחר – חייבים גם להפנים את החומר, להיפטר מההרגלים "הישנים" ואז לצאת לשטח ולתרגל.


אז חד משמעית כן! המדריך להצלחה עם נשים פשוט מצויין (וגם ניתן להורדה בחינם כמובן), ואם תחליט שאתה מתייחס לתוכן שלו ברצינות – זה אין שום סיבה שהכישורים שלך עם בחורות לא ישתפרו.


יום חמישי, 17 ביוני 2010

איך להצליח עם נשים – טיפים


בפוסטים הקודמים הבנו שנשים קולטות את שפת הגוף שלנו עוד לפני שאנחנו ניגשים אליהן ולכן חשוב שנשדר ביטחון עצמי גבוה עוד לפני שאנחנו מתחילים איתן.
בנוסף הדגשנו כשאתה ניגש לבחורה, חשוב שהשפה המילולית שלך תשדר גם היא ביטחון עצמי, גבריות ומצליחנות.

הכלל הראשון: תגרום לה להרגיש מוחמאת בעצם העובדה שפנית דווקא אליה ולא למישהי אחרת.
איך תעשה את זה? אל תראה נואש. תן לה להרגיש שאתה לא חושש מדחייה.

לנשים יש תכונה מעניינת: הן מומחיות בלבחון גברים. כאשר אתה מתחיל עם בחורה, היא ישר בודקת האם אתה גבר אמיתי שיודע מה הוא שווה או שאתה שפוט שלה. אם כל מה שאתה אומר ועושה זה במטרה לנסות לרצות אותה כדי שהיא תיתן לך את מספר הטלפון שלה - היא תקלוט שהערך העצמי שלך נמוך ושאין לך הרבה אופציות, או במילים אחרות: היא תקלוט שאתה נואש.

אם תשדר לה שאתה לא חושש מדחייה - היא תניח שכנראה אתה לא נואש, שיש לך אופציות נוספות ושאתה מלא ביטחון עצמי, בקיצור גבר אמיתי.. בדיוק כמו שהיא רוצה...

הדבר נכון גם שאתה פונה למישהי דרך אתרי הכרויות או סטוצים. אל תנסה להתחנף אליה ולנסות לרצות אותה. אל תפחד שהיא תסרב לך. תן לה להרגיש יש לך המון אופציות אחרות, ולמרות זאת אתה בחרת בה מכל שאר הבחורות באתר. היא תחוש מוחמאת שגבר מצליח כמוך מתחיל דווקא איתה ורמת ההתנגדות שלה תרד פלאים. מכאן, הדרך כבר יותר קלה, לא?

לטיפים ורעיונות נוספים – אנא מוזמן להוריד חינם את המדריך להצלחה עם נשים.

ועד הפוסט הבא, בהצלחה!

יום חמישי, 10 ביוני 2010

הקשר בין שפת הגוף שלך והצלחה עם נשים


בפוסט הקודם דיברנו על ביטחון עצמי המשודר דרך שפת הגוף שלך. בפוסט זה נסביר קצת יותר על המשמעות של שפת הגוף וחשיבותה בתקשורת שבין המינים.

שפת הגוף היא שם כולל לכל סימן או מסר לא מילולי : תנועות ידיים, הבעת פנים, צורת עמידה, צורת ישיבה ועוד.

האם אתה יודע שכאשר אתה מתחיל עם בחורה, הרושם הראשוני שאתה עושה עליה נוצר עוד לפני שניגשת אליה ודיברת איתה? רוב הגברים לא מודעים לעובדה הזאת... וחבל, כיוון שהרושם הראשוני הוא החשוב ביותר. הוא זה שיקבע האם היא תיתן לך את מספר הטלפון שלה או לא....


ברור שכאשר אתה ניגש אליה ומתחיל איתה, גם לתקשורת המילולית יש משמעות אבל למילים שלך חייב להיות גיבוי בשפת הגוף שלך. השפה המילולית ושפת הגוף חייבות לשדר על אותו גל. אם לא – הבחורה ישר תקלוט שמשהו כאן לא בסדר.. ושאתה מתיימר להיות משהו שאתה לא...


תשאל את עצמך: מה אני משדר בשפת הגוף שלי? האם אני משדר ביטחון עצמי, ביטחון בגבריות שלי, מצליחנות... או לא?


אם אתה לא בטוח מה אתה משדר – קרא את המאמר : הצלחה עם נשים - מהי שפת הגוף שלך? במאמר תוכל לזהות סממנים לשפת גוף המשדרת חוסר ביטחון וגם טיפים איך לשנות את זה.

בהצלחה חבר!

יום שישי, 4 ביוני 2010

הצלחה עם בחורות – טיפים


בפוסט הקודם דיברנו בכלליות על הגישה. הבנו כי על מנת להצליח עם נשים, אתה חייב שתהיה לך הגישה הנכונה. אבל מהי הגישה הנכונה?

אז נתחיל עם טיפ מס' 1:

הטיפ הראשון לגישה נכונה מדבר על ביטחון עצמי. זה אולי נשמע לך טריוויאלי, אבל אם אתה בטוח במי שאתה ומרגיש שאתה מרוצה מעצמך – כל שפת הגוף שלך משדרת את זה.
על מנת להמחיש את העניין, דמיין את עצמך משוחח עם לקוח בזמן שאתה לבוש בטרנינג. מהי שפת הגוף שלך? מה אתה משדר?
עכשיו דמיין את עצמך לבוש בחליפה. האם שפת הגוף שלך שונה? האם אופן הדיבור שלך עם הלקוח (אפילו בטלפון) שונה? בוודאי!

אותו דבר לגבי בחורות. אם אתה מרוצה מעצמך וממי שאתה - אתה משדר ביטחון ומצליחנות. הבחורה קולטת את הערך הגבוה של שפת הגוף שלך וזה מפעיל אצלה אוטומטית את כפתור המשיכה.

תזכור שני דברים:
1. נשים קולטות תשדורת בלתי מילולית טוב יותר מגברים.
2. נשים רוצות גבר לידן. לא סמרטוט.

אם אתה מקרין ביטחון עצמי ומצליחנות, הן ישר קולטות שמדובר בגבר אמיתי, עם בטחון עצמי. גבר שיודע מה הוא שווה ולא חושש להפגין את זה לידן. הן מרגישות מוחמאות שגבר כזה בחר להתחיל דווקא איתן ולא עם מישהי אחרת, וזאת התחלה מצוינת בשבילך.

בהצלחה!

נ.ב.
עד הפוסט הבא, אם עדיין לא הורדת חינם את המדריך להצלחה עם נשים – מומלץ שתעשה את זה עכשיו.