יום שני, 27 בפברואר 2012

דייט ראשון – לגלות הכל?

כולם מכירים את האמרה המפורסמת: לעולם לא תקבלו סיכוי שני לעשות רושם ראשון, נכון? יש הרבה אמת באמרה הזאת. כמעט כל אחד מאיתנו, לפני כניסה לפגישה חשובה (לא רק דייט רומנטי אלא אפילו פגישה ראשונה עם לקוח חדש או אפילו לפני ראיון עבודה חשוב), חשב לעצמו שחשוב להשאיר רושם ראשוני טוב כי זה מה שייחרט במוחו של הצד השני.

העניין הוא שכאשר אנחנו יוצאים לדייט ראשון, תוך כדי שיחה עולים כל מיני נושאים "רגישים" שעלולים לפגוע ברושם החיובי שאנחנו מעוניינים להשאיר על בן הזוג לדייט, ואנחנו לא בטוחים האם כדאי לספר את האמת או לא? וגם אם החלטתם ששקרים אינם דרך טובה להתחלה של קשר חדש (ורוב הסיכויים שאתם צודקים) אז נשאלת השאלה עד כמה לספר? האם כדאי לקחת צ'אנס ולחשוף הכול או שאולי מומלץ דווקא לשמור כמה פרטים קרוב לחזה (לפחות עד הדייט השלישי)?

אכן שאלות לא קלות ורובנו מתלבטים בהן בכל פעם שאנחנו יוצאים לדייט ראשון. התשובה לכך איננה חד משמעית וגורפת לכולם וגם משתנה ממקרה למקרה, ועל כן בחרנו להביא כמה רעיונות כיצד תוכלו להתמודד עם שאלות אלה ב דייט ראשון (רמז: תמיד אפשר לנסות ולעבור נושא בעדינות).

יום ראשון, 19 בפברואר 2012

מחפשים זוגיות? באמת???

רוב הפנויים והפנויות טוענים שהם מעוניינים למצוא אהבה שתוביל לקשר זוגי. האמנם? על פני השטח זה אכן נראה כך: הם נרשמים לאתרי הכרויות, מבקשים מחברים להכיר להם בני זוג פוטנציאליים ואפילו יוצאים לדייט ראשון. אבל משום מה, כשזה מתחיל להיות קצת יותר רציני – פתאום אין להם זמן והם נורא עסוקים...

מוכנות לקשר זוגי איננה דבר של מה בכך והעובדה שאנחנו מחפשים זוגיות איננה מעידה בהכרח כי אנחנו באמת יכולים לפנות לה זמן בחיינו. לרוב הפנויים והפנויות באמת יש המון עיסוקים שדורשים מהם זמן רב ולא תמיד הם מודעים לכך שבעצם אין מקום בחייהם כרגע לקשר זוגי.

אז איך תוכלו לזהות אם אתם באמת פנויים כרגע לזוגיות או לא? הדרך הטובה ביותר היא פשוט לשבת עם עצמכם ולהעלות את זה על כתב. שרושמים דברים קל יותר לזהות דפוסים ולגלות האם אנחנו באמת פנויים לקשר זוגי או לא. במאמר מחפשים זוגיות תוכלו ללמוד כיצד לזהות אם אתם פנויים לאהבה חדשה או לא...

יום ראשון, 12 בפברואר 2012

אז מה ההבדל בין אתרי הכרויות חינם לאלה שבתשלום?

יש כאלה שמאמינים שאתרי הכרויות בתשלום אכן טובים יותר מאלה החינמיים אך הם לא יכולים להרשות לעצמם להירשם לאתרי הכרויות הגובים דמי מנוי (במיוחד אם הם מעוניינים לנסות את מזלם בכמה אתרים). ויש גם כאלה שלא העניין הכספי הוא מה שמונע מהם להצטרף לאתרי הכרויות בתשלום אלא דווקא עניין עקרוני. הם מאמינים שלא צריך לשלם בשביל להכיר וגם בטוחים שאין איזה שהוא הבדל עקרוני בין אתרי הכרויות חינם לבין אלה שבתשלום.

אז ככה: באופן כללי, אתרי הכרויות חינם אינם שונים מהותית מאתרי הכרויות בתשלום. גם כאן וגם כאן, אתם נדרשים לפתוח כרטיס אישי, למלא פרטים אישיים עליכם (רצוי גם להעלות תמונה מחמיאה) וזהו בעצם. מאותו רגע אתם חברים מן המניין ויכולים להשתמש באתר אליו נרשמתם למציאת החצי השני שלכם.

ברוב אתרי הכרויות, גם החינמיים וגם באלה שבתשלום, אתם יכולים ליהנות משפע שירותים ומנגנונים שמטרתם לסייע לכם למצוא את מה שאתם מחפשים, כגון: מנגנוני חיפוש מתקדמים עם אפשרויות חיתוך לפי קריטריונים שאתם קובעים, צ'אטים (ובחלק מהאתרים גם מערכת וידאו צ'אט), פורומים, מערכת שליחת מסרונים והודעות אונליין לחברים אחרים באתר וכדומה.
אבל בכל זאת, קיימים מספר הבדלים בין אתרי הכרויות בתשלום לאתרי הכרויות חינמיים. במאמר הכרויות חינם והכרויות בתשלום תוכלו לקרוא על ההבדלים ביניהם ולהחליט מה אתם מעדיפים: הכרויות חינם או הכרויות בתשלום.

יום ראשון, 5 בפברואר 2012

מחפשת את גבר חלומותייך? קבלי טיפים

לכאורה נראה כי מציאת בן זוג מתאים לא צריכה להיות קשה במיוחד. היום, האפשרויות להכרויות הן כל כך רבות: בין אם זה במקום העבודה, על הדשא באוניברסיטה, דרך אתרי הכרויות חינם או דרך הפייסבוק – יש כל כך הרבה דרכים לפגוש את האחד... אז למה לא מצאת אותו עדיין?

אולי דווקא השפע הזה מפריע במידה מסויימת למצוא את החצי השני כי תמיד נחשוב שאולי מחכה לנו משהו טוב יותר, מוצלח יותר ממש מעבר לפינה... ואולי מדובר בכלל באופי החיים התובעני שרובינו חיות: עבודה, לימודים, תחביב אחד או שניים וקצת זמן לחברות... ובסוף היום, למי יש זמן או כוח בכלל להתחיל לחפש...
ואולי בכלל "זאת לא את – זה הם" כי את דווקא מכירה בחורים ויוצאת לבליינדייטים אבל משום מה תמיד נדבקים אלייך הבחורים הלא נכונים...

אז אולי אין פיתרון קסם לבעיה אבל בהחלט כדאי שתדעי לך שאת לא לבד. בחורות רבות, יפות ומוצלחות, פשוט לא מצליחות למצוא את האחד איתו הן תרצנה ללכת יד ביד לעבר השקיעה.
במיוחד עבורכן, קיבצנו כמה טיפים להכרויות לנשים שלדעתנו יכולים לעזור. יתכן שחלק מהם את מכירה ואולי אף מיישמת אבל בכל מקרה שווה לקרוא ולהפנים.

שיהיה בהצלחה!