יום ראשון, 12 בפברואר 2012

אז מה ההבדל בין אתרי הכרויות חינם לאלה שבתשלום?

יש כאלה שמאמינים שאתרי הכרויות בתשלום אכן טובים יותר מאלה החינמיים אך הם לא יכולים להרשות לעצמם להירשם לאתרי הכרויות הגובים דמי מנוי (במיוחד אם הם מעוניינים לנסות את מזלם בכמה אתרים). ויש גם כאלה שלא העניין הכספי הוא מה שמונע מהם להצטרף לאתרי הכרויות בתשלום אלא דווקא עניין עקרוני. הם מאמינים שלא צריך לשלם בשביל להכיר וגם בטוחים שאין איזה שהוא הבדל עקרוני בין אתרי הכרויות חינם לבין אלה שבתשלום.

אז ככה: באופן כללי, אתרי הכרויות חינם אינם שונים מהותית מאתרי הכרויות בתשלום. גם כאן וגם כאן, אתם נדרשים לפתוח כרטיס אישי, למלא פרטים אישיים עליכם (רצוי גם להעלות תמונה מחמיאה) וזהו בעצם. מאותו רגע אתם חברים מן המניין ויכולים להשתמש באתר אליו נרשמתם למציאת החצי השני שלכם.

ברוב אתרי הכרויות, גם החינמיים וגם באלה שבתשלום, אתם יכולים ליהנות משפע שירותים ומנגנונים שמטרתם לסייע לכם למצוא את מה שאתם מחפשים, כגון: מנגנוני חיפוש מתקדמים עם אפשרויות חיתוך לפי קריטריונים שאתם קובעים, צ'אטים (ובחלק מהאתרים גם מערכת וידאו צ'אט), פורומים, מערכת שליחת מסרונים והודעות אונליין לחברים אחרים באתר וכדומה.
אבל בכל זאת, קיימים מספר הבדלים בין אתרי הכרויות בתשלום לאתרי הכרויות חינמיים. במאמר הכרויות חינם והכרויות בתשלום תוכלו לקרוא על ההבדלים ביניהם ולהחליט מה אתם מעדיפים: הכרויות חינם או הכרויות בתשלום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה