יום ראשון, 4 במרץ 2012

אימון למציאת זוגיות

את לא יודעת איך לצאת ממעגל הרווקות? מעוניינת בבן זוג לפרק ב' מוצלח אבל לא מצליחה למצוא? – את לא לבד! תדעי לך שאלפי פנויות תוהות לא פעם "איך זה שכולם סביבי מצליחים למצוא אהבה וזוגיות ורק אני לא?".

התשובה היא שלשם מציאת זוגיות צריכים להתקיים שני תנאים: הראשון – מתן הזדמנויות, והשני – ניצול הזדמנויות. יתכן שבאחד מהם את מפספסת משהו בלי שאת מודעת לכך.
למה הכוונה? יתכן למשל שיש לך כל מיני "אמונות" מושרשות לגבי זוגיות, לגבי בן הזוג או אולי לגבי עצמך ש"תוקעות" אותך. יתכן שיש לך כל מיני דפוסי פעולה שבמקום לקדם אותך למטרה רק מעכבים אותך. ייתכן שאת סובלת מהערכה עצמית נמוכה וזה מה שאת משדרת לסובבים אותך, גם אם אינך מתכוונת לכך. כך או כך, משהו לא עובד.... ואולי זה הזמן להודות בכך.

אז מה עושים? מתאמנים בזוגיות. כמו שיש אימון להצלחה בקריירה או אימון להצלחה בעסקים, יש גם אימון למציאת זוגיות. בתהליך האימון לזוגיות אנו מתבוננות על החיים שלנו, מזהות אלו אמונות ומחשבות מכשילות יש לנו, ומתאמנות על שינוי הרגלים ופעולות שיקדמו אותנו להשיג את הזוגיות אותה אנו רוצות.

איך תדעי אם אימון לזוגיות מתאים לך? איך תדעי אם הוא אכן יסייע לך לאתר את כל אותם גורמים מעכבים ולשנות אותם? התשובה היא שלא תדעי אם לא תנסי. לכן, רוב המאמנים מאפשרים להגיע לפגישת הכרות חינם אשר במהלכה תוכלי לבדוק האם האימון אכן עונה על ציפיותייך או לא.
שיהיה לך המון הצלחה...

תגובה 1:

  1. הרבה אנשים שנתקעים בבעיה זו נעזרים במאמנת אישית זוגית, אף על שמה שאתה אומר נשמע כאילו נעזרים בה רק באמצע הקשר זה נכון גם לגבי גברים או נשים שפשוט כרגע רווקים מהסיבה שהם אינם יודעים להתנהל בתוך קשר או מחוצה לו כרווקים המעוניינים למצוא אהבה.

    השבמחק