יום שלישי, 1 במרץ 2011

איך למצוא אתרי הכרויות חינם בקלות?

כולנו שמענו שיש באינטרנט אתרי הכרויות חינמיים. העניין הוא שלא קל למצוא אותם. יש שתי סיבות לקושי לאתר את אתרי ההכרויות החינמיים:

הסיבה הראשונה היא שיש כל כך הרבה אתרי הכרויות ברשת שקל לאבד את הידיים והרגליים בין כולם. כל אחד מהם מבטיח לנו הרים וגבעות, אבל בשביל לדעת אם הם חינמיים או בתשלום, צריך להיכנס לכל אחד מהם ולבדוק מה אומרות האותיות הקטנות. לא קל... ולוקח המון זמן...

הסיבה השנייה קשורה לזה שאתרי הכרויות רבים מציגים עצמם כאתרי הכרויות חינם. אבל שנכנסים ובודקים אותם לעומק מגלים שההצהרה הזאת לא בדיוק נכונה: יש כאלה שרק הרישום אליהם הוא חינם ויש כאלה שהחיפוש בהם חינם (אבל שמנסים לשלוח הודעה לאחד החברים... אופס! האופציה שמורה לחברים בלבד (כלומר רק למי ששילם ממיטב כספו דמי מנוי חודשיים). בקיצור, לא מה שחיפשנו...

אז מה עושים? נכנסים לאינדקס אתרי הכרויות. אינדקס אתרי הכרויות הוא אינדקס המתמחה אך ורק באתרי הכרויות. לא תמצאו שם שום אתר שלא קשור להיכרויות! כבר לא צריך לחפש "הכרויות" בגוגל. האינדקס עושה עבורכם את עבודת החיפוש ומציג לכם את התוצאות. אתם צריכים רק לבחור!

בנוסף, אינדקס אתרי הכרויות רציני לא רק יציג בפניכם את אתרי ההיכרויות הקיימים באינטרנט, אלא יציג אותם לפי קטגוריות: הכרויות חינם, הכרויות דתיים, הכרויות גייז, הכרויות לפרק ב' וכדומה, כך שאם אתם מחפשים רק אתרי "הכרויות בחינם", אינכם צריכים לדפדף בין כל אתרי ההכרויות, אלא פשוט לגשת לקטגוריה "הכרויות חינם" ולמצוא מה שאתם מחפשים בקלות.

האינדקסים המומלצים ביותר הם: Click 2 Love הכרויות ו- אוהבים הכרויות חינם. שניהם וותיקים בתחום ההכרויות, מאוד ידידותיים וקלים לשימוש והשירות שלהם ניתן לנו, הגולשים, חינם לגמרי.

כנסו ובדקו בעצמכם. שיהיה בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה