יום שבת, 30 באוקטובר 2010

זירת ההכרויות המקוונת


גם אם אתם בטוחים שאתרי הכרויות זה לא בשבילכם, לא כדאי לכם לפסול אותם על הסף.
גם אם אתם מאמינים שאתרי הכרויות זה לא המקום למצוא אהבה אמיתית וזוגיות, עדיין הפלטפורמה הזאת יכולה לשמש אתכם ביעילות.

ולמה הכוונה? גברים רבים מרגישים חוסר ביטחון בכל הקשור ל"להתחיל" עם בחורות. הם רואים מישהי שמוצאת חן בעיניהם וחוששים לגשת אליה. ואלה שכבר ניגשים – לא תמיד יודעים איך לפנות אליה או מה להגיד.

גברים רבים גילו את היתרון שבהכרות דרך אתרי הכרויות כיוון ששם ההכרות היא וירטואלית וגברים רבים מרגישים נוח יותר להתחיל עם בחורה באופן כזה מאשר פנים מול פנים.
לכן, גם אם אתם לא מאמינים גדולים בזירת ההיכרויות הוירטואלית, עדיין תוכלו להשתמש בה לצורך לימוד וצבירת ניסיון בכל הקשור לבחורות.
תרשמו לאתר הכרויות חינם, תדפדפו בפרופילים, תמצאו מישהי שמוצאת חן בעיניכם ותנסו להתחיל איתה. לפי התגובות שתקבלו תדעו אם אתם עושים את זה נכון. אם לא הצליח – שנו גישה (מומלץ גם שתקראו את המאמר אודות הצלחה עם בחורות ). אט אט תבינו באופן טוב יותר כיצד עושים את זה, איך מתחילים, מה אומרים ומה לא... תצברו את הביטחון ואז תוכלו ליישם את מה שלמדתם גם פנים מול פנים.

בהצלחה!

יום חמישי, 21 באוקטובר 2010

מה עדיף: אתרי הכרויות או הכרויות בפייסבוק?


כל מי שמחפש אהבה באינטרנט יודע על קיומם של אתרי ההיכרויות ואולי גם נירשם לכמה מהם. אבל לאחרונה רבים "גילו" את נפלאות הפייסבוק, לא רק לצורך מציאת חברים מהתיכון או מהאוניברסיטה, אלא גם לצורך יצירת קשרים רומנטיים חדשים.

השאלה המרכזית היא: היכן קל יותר למצוא אהבה: באתרי הכרויות או בפייסבוק?

מצד אחד, ההרשמה לפייסבוק נעשית בקלות ובחינם ואז נפרשת בפניכם קהילה ענקית של גולשים כמעט מכל מקום כך שהאפשרויות נראות כמעט בלתי מוגבלות.
מצד שני, רבים מהגולשים בפייסבוק אינם מחפשים בני זוג או היכרות רומנטית בהכרח. בכל מקרה, יש צורך לאתר את הפנויים / פנויות ע"י בדיקת הסטטוס המשפחתי של כל אחד (פרט שלא תמיד מופיע) וגם אז, לא בטוח שהם אכן מחפשים קשר רומנטי.

באתרי הכרויות, לעומת זאת, לכל החברים יש מכנה משותף והוא מציאת בן/בת זוג (אחרת מה יש להם לחפש שם?).
לגבי העלות - רבים מאתרי ההכרויות אכן גובים תשלום עבור שירותיהם אך כמעט כולם מציעים רישום ראשוני חינם על מנת שתוכלו להתרשם מהאתר, מהחברים ומהתוכן המוצע.
מי שמתעקש יכול בקלות למצוא גם אתרי הכרויות חינמיים לחלוטין (למרות שרבים חושבים שאתרי ההכרויות החינמיים אינם איכותיים מספיק ולכן לא גובים תשלום עבור השירות).
בנוסף, כדאי לדעת כי האלמנטים הקיימים בפייסבוק כגון: צ'אטים, החלפת תמונות ושליחת מסרים אישיים קיימים בכל אתרי ההכרויות, גם באתרי הכרויות חינם.

בגדול, נראה שאם אתם בעניין של מציאת אהבה וזוגיות – הפלטפורמה של אתר הכרויות עדיפה. עם זאת, לא כדאי לפסול את פייסבוק לחלוטין כמקום להיכרויות פוטנציאליות. (ובכל מקרה ניתן כמובן לשלב את מאמצי החיפוש בשתי הדרכים בו זמנית).
בכל מקרה, במידה והחלטתם לחפש אהבה גם בפייסבוק, מומלץ שתתקינו אפליקציה שמשדרגת את יכולת חיפוש הפרופילים (כגון Advanced Search ). כך החיפוש יהיה יעיל יותר.

בהצלחה!

יום חמישי, 14 באוקטובר 2010

להכיר ל קשר רציני דרך אתרי הכרויות

כל כך הרבה אתרי הכרויות. כל כך הרבה פרופילים. כל כך הרבה אנשים שמחפשים אהבה וקשר רציני.
לכאורה, מציאת אהבה אמיתית ופרטנר לקשר רציני לא צריכים להיות משהו מסובך, לא?
אבל המציאות אומרת אחרת.

אני מכיר אישית לא מעט חברים (וחברות) הרשומים בכמה אתרי הכרויות המתיימרים להיות אתרים רציניים ובכל זאת, גם לאחר זמן די רב, הם עדיין לא מוצאים את מה שהם מחפשים: אהבה. מדוע?

יתכן כמובן שהם באמת עדיין לא פגשו באחד או האחת שנועדו להם. זאת בהחלט אפשרות. אבל בהחלט תיתכנה עוד כמה סיבות, שאם רק היו שמים לב אליהן, הסיכויים למצוא את בן/בת הזוג המיועדים היו גדלים באופן משמעותי.

ברוב המקרים, מדובר בפרטים "טכניים" שדורשים מעט תשומת לב וניתנים לשיפור בקלות. ברובם פשוט מדובר בעניין של חוסר מודעות למה שאנחנו עושים ולדרך בה אנו פועלים.

אם אתם מחפשים אהבת אמת והכרות למטרת קשר רציני – כנסו למאמר: מציאת קשר רציני באתרי הכרויות. נראה לי שלפחות חלק מהעצות תהיינה רלוונטיות גם לכם.

יום שבת, 9 באוקטובר 2010

מהם אתרי ההיכרויות הטובים ביותר?


אם אתם פנויים או פנויות והחלטתם לנסות את מזלכם בחיפוש אהבה באינטרנט הפוסט הזה בשבילכם.
אתם מקלידים בגוגל "אתר הכרויות" ומקבלים מאות תוצאות שונות של אתרי הכרויות שונים מכל הסוגים ומכל המינים.
כל אחד מן האתרים הנ"ל מתהדר במספר רב של חברים, פונקציות שונות והכי חשוב… היכולת למצוא לכם את בני הזוג המיוחלים. עכשיו נשאלת השאלה: "לאיזה אתר כדאי להירשם"?

ובכן, חשוב לזכור שכמו בכל תחום אחר, הבטחות לחוד ומציאות לחוד. אל תהיו תמימים. לא כל אתרי ההיכרויות זהים זה לזה מבחינת כמות החברים ואיכותם, התוכן המופיע בהם, השירותים שהם מציעים וכו'.
וכמו בכל תחום אחר – גם בתחום ההכרויות ישנם אתרים שפשוט טובים יותר מאתרים אחרים.

אז איך נדע מהם האתרים הטובים ביותר? כמובן שהדרך הטובה ביותר היא להיכנס לכל אתר ואתר ולבחון אותו מקרוב: לבדוק מיהם החברים באתר, איזה שירותים הוא מציע, מהן הפונקציות שיש בו וכו'...
הבעיה היא שמדובר בתהליך ארוך ומייגע (יש מאות אתרי הכרויות באינטרנט, זוכרים?)

דרך נוספת, יעילה לא פחות היא לקרוא ביקורות ודירוגים של אתרי הכרויות ברשת. כן כן, ישנם אתרים שכל התמחותם היא אתרי הכרויות באינטרנט (והם לא מחויבים לאתר כזה או אחר). הם מכירים את כל האתרים (גם אלה החדשים ביותר), הם ניטראליים ונותנים לכם את האפשרות להתרשם מהאתרים המובילים בתחום ההכרויות ללא כל התחייבות מצידכם.

כאן, לדוגמא, תוכלו למצוא את רשימת חמשת אתרי ההכרויות הטובים ביותר ברשת. ההרשמה לכולם היא ללא תשלום, כך ששווה לכם להיכנס ולהתרשם!

בהצלחה!