יום חמישי, 21 באוקטובר 2010

מה עדיף: אתרי הכרויות או הכרויות בפייסבוק?


כל מי שמחפש אהבה באינטרנט יודע על קיומם של אתרי ההיכרויות ואולי גם נירשם לכמה מהם. אבל לאחרונה רבים "גילו" את נפלאות הפייסבוק, לא רק לצורך מציאת חברים מהתיכון או מהאוניברסיטה, אלא גם לצורך יצירת קשרים רומנטיים חדשים.

השאלה המרכזית היא: היכן קל יותר למצוא אהבה: באתרי הכרויות או בפייסבוק?

מצד אחד, ההרשמה לפייסבוק נעשית בקלות ובחינם ואז נפרשת בפניכם קהילה ענקית של גולשים כמעט מכל מקום כך שהאפשרויות נראות כמעט בלתי מוגבלות.
מצד שני, רבים מהגולשים בפייסבוק אינם מחפשים בני זוג או היכרות רומנטית בהכרח. בכל מקרה, יש צורך לאתר את הפנויים / פנויות ע"י בדיקת הסטטוס המשפחתי של כל אחד (פרט שלא תמיד מופיע) וגם אז, לא בטוח שהם אכן מחפשים קשר רומנטי.

באתרי הכרויות, לעומת זאת, לכל החברים יש מכנה משותף והוא מציאת בן/בת זוג (אחרת מה יש להם לחפש שם?).
לגבי העלות - רבים מאתרי ההכרויות אכן גובים תשלום עבור שירותיהם אך כמעט כולם מציעים רישום ראשוני חינם על מנת שתוכלו להתרשם מהאתר, מהחברים ומהתוכן המוצע.
מי שמתעקש יכול בקלות למצוא גם אתרי הכרויות חינמיים לחלוטין (למרות שרבים חושבים שאתרי ההכרויות החינמיים אינם איכותיים מספיק ולכן לא גובים תשלום עבור השירות).
בנוסף, כדאי לדעת כי האלמנטים הקיימים בפייסבוק כגון: צ'אטים, החלפת תמונות ושליחת מסרים אישיים קיימים בכל אתרי ההכרויות, גם באתרי הכרויות חינם.

בגדול, נראה שאם אתם בעניין של מציאת אהבה וזוגיות – הפלטפורמה של אתר הכרויות עדיפה. עם זאת, לא כדאי לפסול את פייסבוק לחלוטין כמקום להיכרויות פוטנציאליות. (ובכל מקרה ניתן כמובן לשלב את מאמצי החיפוש בשתי הדרכים בו זמנית).
בכל מקרה, במידה והחלטתם לחפש אהבה גם בפייסבוק, מומלץ שתתקינו אפליקציה שמשדרגת את יכולת חיפוש הפרופילים (כגון Advanced Search ). כך החיפוש יהיה יעיל יותר.

בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה