יום רביעי, 29 בספטמבר 2010

אתרי הכרויות ונשים


את הפוסט הזה החלטתי להקדיש במיוחד לפנויות שבינינו. מדוע? כיוון שמחקרים מראים שההתנהגויות של נשים ושל גברים באתרי הכרויות שונות זו מזו ולכן מצאתי לנכון לדון דווקא בהתנהגות הנשית האופיינית בכל הנוגע להכרויות באינטרנט.

לדעתי מדובר בעיקר בחינוך או במסרים סביבתיים שמפמפמים לנו עוד משלב הילדות, אבל בכל מקרה העובדות מלמדות שעד היום נשים רבות מאמינות שהן צריכות להישאר פאסיביות בכל הנוגע להיכרויות ולהשאיר את היוזמה ויצירת הקשר הראשוני לגברים.

העניין הוא שבגלל אמונות כאלה אתן עלולות "לפספס" גברים פוטנציאליים שבגלל סיבה כזאת או אחרת לא הגיעו לכרטיס שלכן ולא פנו אליכן ראשונים. לא חבל?

בנות יקרות, ראיתן כרטיס של מישהו שמוצא חן בעיניכן ונראה לכן מתאים? אל תחששו ליצור את הקשר הראשוני. יוזמה היא חלק חשוב בעולם ההיכרויות בכלל ובאתרי הכרויות בפרט.
תזכרו שבכל אתר הכרויות יש אלפי פרופילים של גברים המעוניינים בקשר. יתכן שאתן מתאימות אבל הם פשוט לא הגיעו לכרטיס שלכן. אל תתביישו. קחו יוזמה, ופנו גם אתן לגברים שנראים לכן מתאימים ומעניינים גם אם הם לא פנו אליכן. יתכן ותופתעו לטובה...

יום ראשון, 19 בספטמבר 2010

מי מפחד מקשר?


עם יד על הלב: האם אתם "מתים" כבר להכיר מישהו אבל חוששים? ובכן אתם לא לבד!
תשאלו כל פנוי או פנויה האם הם מעוניינים להכיר מישהו חדש וכמעט תמיד הם ישיבו בחיוב. העניין הוא שרבים מהם, בפנים, עמוק בלב, חוששים, פוחדים.

רבים מאיתנו נמנעים מקשר חדש בגלל חרדת נטישה. בדרך כלל החרדה נובעת מחוויות שליליות שחווינו בעבר בתחום הזוגי כגון פרידה קשה או דחייה על ידי מישהו קרוב.

על מנת להתגבר על הפחד, בשלב ראשון חייבים לדעת לחיות איתו בשלום. הפחד הינו אחד מתוך מכלול של תחושות שתפקידן לשמור ולהגן עלינו. לכן, במקום להתנגד לו, מומלץ להכיר בקיומו ולתת לו להיות חלק ממי שאנחנו.

בשלב שני, עלינו ללמוד שלמרות תפקידו החשוב, אסור לנו לתת לפחד להשתלט עלינו ולנהל לנו את החיים. אז נכון, חווינו חוויות לא נעימות בעבר, אבל עכשיו אנחנו במקום אחר, עם מישהו/י אחר/ת, ומה שיקרה בזוגיות החדשה לא קשור לחוויה השלילית שחווינו (אלא רק מזכיר אותה ולכן החשש שלנו מתעורר).

יתכן שהזוגיות החדשה שלנו תימשך לעד.... אבל גם אם לא, חשוב שזה יהיה מהסיבות הנכונות ולא בגלל החשש שלנו מפני דחייה או פרידה עתידית.
תנו לעצמכם את ההזדמנות להכיר ולהתאהב למרות הפחד. בסופו של דבר, זה ישתלם לכם.

הכרויות קשר רציני חינם

יום שבת, 11 בספטמבר 2010

החגים, אוי החגים...


החגים הם זמן לא קל להיות רווקים: אנחנו מבלים בצורה מרוכזת עם כל בני המשפחה ומוצאים את עצמנו לא פעם במצב לא נוח של התגוננות ממתקפת שאר בני המשפחה הדורשים לברר פעם אחת ולתמיד מדוע אנחנו עדיין רווקים.
אם לא די בכך, תקופת החגים היא לרוב תקופה של חופש מהעבודה, וכך נותר בידינו זמן רב פנוי, ללא המסגרת והשגרה, המעצים את תחושת "הלבד".

אז מה עושים? מסתכלים על הצד החיובי שברווקות ועל הצדדים הפחות "זוהרים" של הזוגיות.

תזכרו, למשל, שרווקות היא לא מחלה ולא כל זוגיות היא מתכון לאושר תמידי. תסתכלו סביבכם בבני המשפחה הנשואים. החיים "הזוהרים" שלהם סובבים סביב חיתולים, הסעות לחוגים ומשכנתא... חחחח, פלא שהם מחפשים להכניס לחיים שלהם קצת "אקשן" דרך סיפורים על החיים שלכם?

בנוסף, אתם חופשיים כפרפר, יכולים להחליט לנצל את הזמן הפנוי של תקופת החגים לנסיעה לחו"ל (שם אין אווירת חג). שתפו את בני המשפחה בתוכניותיכם "הספונטניות". חחחח... היו בטוחים שהנשואים והנשואות שביניהם היו "מתים" להתחלף איתכם לשבוע-שבועיים.

והכי חשוב, זכרו שתקופת הרווקות היא תקופה חולפת, שלא תחזור. אז נצלו כל רגע ממנה ואל תקחו ללב כל מיני הערות כאלה ואחרות של בני המשפחה. חלק מהן נובעות מקנאה...

שתהיה שנה נפלאה!

יום שבת, 4 בספטמבר 2010

אהבה חדשה לשנה החדשה


אוטוטו היא מגיעה... השנה החדשה. היא ממש מעבר לפינה...
לכבוד השנה החדשה, הבאה עלינו רק לטובה, רציתי להקדיש את הפוסט הזה לכל הפנויים והפנויות באשר הם.

לא קל להיות רווק או רווקה בתקופת החגים (אבל לא לשם כך התכנסנו כאן היום. לכך נקדיש את הפוסט הבא) אבל החגים עוברים חיש מהר ולפנינו שנה שלמה, חדשה דנדשה הצופנת בחובה המון הפתעות נפלאות.

אופטימיות היא לא מילה גסה. היא דרך חיים. והיא אחת התכונות הכי מושכות שיש (כי מי אוהב אנשים פסימיים לצידו?). לכן, פנויים ופנויות יקרים, זהו בדיוק הזמן המתאים לעשות "סוויץ'" בראש ולהחליט שזאת השנה שלכם! זאת השנה בה תמצאו את החצי השני שלכם, את האהבה הניצחית שלכם, את האחד או האחת איתם תרוצו לעבר האופק...

תחליטו שהשנה אתם לוקחים את עניין הזוגיות בידיים שלכם (ולא משאירים כלום ליד המקרה) ופועלים. כל סבתא פולניה (או תימניה) תגיד לכם שהגורל עוזר רק למי שעוזר לעצמו. אז קדימה! האהבה שלכם מחכה מעבר לפינה, אבל אם לא תצעדו לקראתה – היא לא תגיע... (ובלי תירוצים של חוסר זמן או חוסר כסף. יש אתרי הכרויות חינם שלא עולים פרוטה ולא צריך לצאת מהבית בשביל להכיר דרכם).

תחליטו שהשנה הזאת היא השנה שלכם ותקדישו אותה לאדם הכי מרכזי בחיים שלכם – לעצמכם, ואת החגים בשנה הבאה תחגגו כבר כזוג מאושר...

שנה טובה!