יום שבת, 29 במאי 2010

מהו סוד ההצלחה עם בחורות?




כולנו כבר ראינו ושמענו על בחורים מכוערים, טיפשים, תפרנים וכו' שיוצאים עם בחורות יפות ומוצלחות, ותמיד אנחנו משתאים מחדש: מה לעזאזל היא עושה איתו.. ולמה? מה הוא יודע שאני לא יודע? מה הסוד?

ובכן חברים הסוד הוא בגישה. תכניסו טוב טוב לראש: שמדובר ביחסים ביו המינים, גישה נכונה היא שם המשחק.

אתה יכול להיות גבר נאה, חכם, עם קריירה מבטיחה.. ועדיין עם אפס הצלחה עם בחורות.
נשים אוהבות גברים נאים ומושכים, ואין ספק שכסף או קריירה מפוארת יכולים רק לתרום, אבל אם אין לך את הגישה הנכונה – הן לא תישארנה איתך.

בפוסטים הבאים נפרט יותר על עקרונות הדרך להצלחה עם בנות אז יש למה לצפות.
זכור: גם רומא לא נבנתה ביום אחד, אבל ככל שתתאמן בעקרונות הללו, ותקבל יותר פידבקים חיוביים מבחורות - הגישה שלך תשתנה ותהפוך לחלק בלתי נפרד מאישיותך.

בהצלחה חבר!

יום שבת, 22 במאי 2010

דייט שני – עוד טיפים...


בפוסט הקודם הסברנו מדוע דייט שני כל כך חשוב וגורלי להתפתחות הקשר הזוגי. בפוסט זה ניתן עוד כמה טיפים שיתרמו להצלחת הדייט ולסיכוי שיהיו גם דייטים שלישי ורביעי... אז בבקשה:

1. דייט שני הוא זמן מצוין להחמיא לבן / בת הזוג ולומר שאתם נהנים בחברתם. חשוב להשתמש במילים מפורשות (ולא לתת להם להסיק מסקנות לבד) אך חשוב גם לא להגזים. את מילות האהבה מומלץ לשמור לשלב מאוחר יותר ביחסים (גם אם אתם מאמינים באהבה ממבט ראשון).

2. הראו לצד השני שהוא מעניין אתכם ואתם קשובים לדבריו. ציינו פרטים שהוא סיפר על עצמו בדייט הראשון ושאלו שאלות נוספות. כך אתם מראים לבן / בת הזוג שבאמת הקשבתם לדבריו ושהוא מיוחד בעיניכם.

3. הגבילו מראש את זמן הפגישה. זה לא אומר שאתם צריכים לקטוע אותה באמצע, אבל חשוב שלא ייווצר הרושם שאתם ממשיכים בפגישה כי אין לכם שום דבר אחר לעשות. זה שיש לכם עוד עיסוקים רק תורם לרמת העניין של הצד השני בכם, דבר החיוני לקיומן של פגישות נוספות.

4. למרות שבשלב זה כבר קיימת יותר פתיחות ברמת השיחה ביניכם, עדיין מומלץ שלא להעלות נושאים הקשורים לאקסים או לסקס. חשוב שנושאים כגון אלה יישארו עדיין בתור תעלומה ויתרמו להמשך ההתעניינות ההדדית. העלתם בשלב זה של היחסים עלולה לפגוע בהמשך ההתהוות הטבעית של הקשר.

בהצלחה!

יום רביעי, 12 במאי 2010

דייט שני – לא פחות חשוב מדייט ראשון

אם אתם מתלבטים לגבי מה כדאי לעשות בדייט שני – מזל טוב! סימן שהדייט הראשון היה מוצלח.
שמדובר בהכרויות, כולם מדברים על הדייט הראשון אבל חשוב לזכור כי הדייט השני לא פחות חשוב ואולי אפילו גורלי יותר מהראשון כיוון שהוא זה שיכריע האם יש עתיד לקשר או לא.

הסיבה לחשיבותו נעוצה בעובדה שפעמים רבות אנו חוזרים מדייט ראשון עם רגשות מעורבים: יתכן שנהנינו בפגישה הראשונה אבל אנחנו לא בטוחים לגבי ההתאמה הזוגית. יתכן שהפרטנר דווקא נראה לנו, אבל השיחה לא כ"כ קלחה. בכל מקרה, אנחנו לא סגורים שזה באמת זה אבל אנחנו מחליטים לתת לזה הזדמנות נוספת... לבדוק מה יתפתח... אולי טעינו בהתרשמות הראשונית שלנו.. ואולי לא...
במילים אחרות, דייט שני יכול לחזק את ההתרשמות הראשונית שלנו או להפריך אותה ומכאן חשיבותו.

משום מה, רבים חושבים שיציאה לסרט היא מתכון לדייט שני מושלם. זוהי טעות! דייט שני בד"כ מיועד להעמקת ההכרות הראשונית, לחיזוק ההתרשמות וליצירת אינטימיות בין בני הזוג ואולם הקולנוע איננו המקום המתאים לכך.

לדייט שני, מומלץ לבחור במקום בילוי בו מצד אחד תוכלו לשוחח ולהעמיק את ההכרות ביניכם, ומצד שני רצוי שהדייט ישלב איזו שהיא פעילות על מנת שתוכלו לבחון את האינטראקציה שלכם עם בן/בת הזוג במצבים נוספים (ולא רק ליד השולחן בבית קפה) כמו למשל באולינג, סקייטינג או אפילו ביקור במוזיאון.

עוד טיפים לדייט שני – בפוסט הבא.

בהצלחה!

יום שישי, 7 במאי 2010

נפגשנו לדייט ראשון. מה עכשיו?




סוף סוף נפגשתם. היה ממש נחמד. הוא באמת חמוד כמו שחשבת. היא באמת מצחיקה בדיוק כמו שהיא אמרה. ומה עכשיו?


הכי חשוב – אל תחשבו יותר מידי ואל תשקעו בניתוחים עמוקים של הסיטואציה.
בגדול, אם אתם מעוניינים להמשיך לדייט שני (והבנתם שגם הצד השני מעוניין) - קחו יוזמה וצרו קשר. זה לא מוריד מערככם. להפך! יוזמה היא צעד מבורך.

במקרה וסיכמתם שהצד השני יצור קשר, המתינו כמה ימים. אם עדין לא שמעתם ממנו – הרימו טלפון או שלחו הודעת SMS.
אם אתם עדיין חשים שהצד השני מעוניין, הציעו להיפגש שנית.
אם אתם מרגישים שהצד השני מהוסס ולא מעוניין, אל תפגעו. להפך! החמיאו לעצמכם על כך שלקחתם יוזמה ועשיתם עוד צעד בדרך למציאת החצי השני שלכם.

במקרה והצד השני מתקשר ואתם לא מעוניינים, היו אדיבים וסרבו בנימוס. ניתן לומר שנהניתם אך לא נראה לכם שיש התאמה. בכל מקרה, זכרו שגם לצד השני יש רגשות והיו עדינים.

מה שלא יהיה, תמיד זכרו כי מציאת בן/בת זוג לחיים זוהי משימה לא קלה (אחרת אתרי הכרויות לא היו מלאים בגברים ונשים המחפשים את החצי השני שלהם).
אז גם אם הפעם זה לא הלך – לא נורא. תהיו בטוחים שאם תתמידו – אתם בדרך הנכונה...

בהצלחה!