יום שבת, 22 במאי 2010

דייט שני – עוד טיפים...


בפוסט הקודם הסברנו מדוע דייט שני כל כך חשוב וגורלי להתפתחות הקשר הזוגי. בפוסט זה ניתן עוד כמה טיפים שיתרמו להצלחת הדייט ולסיכוי שיהיו גם דייטים שלישי ורביעי... אז בבקשה:

1. דייט שני הוא זמן מצוין להחמיא לבן / בת הזוג ולומר שאתם נהנים בחברתם. חשוב להשתמש במילים מפורשות (ולא לתת להם להסיק מסקנות לבד) אך חשוב גם לא להגזים. את מילות האהבה מומלץ לשמור לשלב מאוחר יותר ביחסים (גם אם אתם מאמינים באהבה ממבט ראשון).

2. הראו לצד השני שהוא מעניין אתכם ואתם קשובים לדבריו. ציינו פרטים שהוא סיפר על עצמו בדייט הראשון ושאלו שאלות נוספות. כך אתם מראים לבן / בת הזוג שבאמת הקשבתם לדבריו ושהוא מיוחד בעיניכם.

3. הגבילו מראש את זמן הפגישה. זה לא אומר שאתם צריכים לקטוע אותה באמצע, אבל חשוב שלא ייווצר הרושם שאתם ממשיכים בפגישה כי אין לכם שום דבר אחר לעשות. זה שיש לכם עוד עיסוקים רק תורם לרמת העניין של הצד השני בכם, דבר החיוני לקיומן של פגישות נוספות.

4. למרות שבשלב זה כבר קיימת יותר פתיחות ברמת השיחה ביניכם, עדיין מומלץ שלא להעלות נושאים הקשורים לאקסים או לסקס. חשוב שנושאים כגון אלה יישארו עדיין בתור תעלומה ויתרמו להמשך ההתעניינות ההדדית. העלתם בשלב זה של היחסים עלולה לפגוע בהמשך ההתהוות הטבעית של הקשר.

בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה