יום שישי, 30 באפריל 2010

טיפים לדייט ראשון


קבעתם בליינד-דייט דרך אתר הכרויות? חבר הכיר לכם את החברה של החברה שלו? בואו נודה שדייט ראשון זה דבר מרגש אבל גם מלחיץ.
גם אם כבר היינו בכמה וכמה דייטים ראשונים, תמיד יש את התקווה שאולי הפעם זה באמת יוביל למשהו (לפחות לדייט שני :)).
תמיד אנחנו חושבים שאם רק היינו יכולים להגיע מוכנים יותר, היה סיכוי שהפגישה הראשונה תהיה מוצלחת יותר ותגרור אחריה פגישות נוספות.
אז איך להתנהג? מה מומלץ לעשות? ויותר חשוב: מה לא כדאי לעשות? קראו במאמר: 6 טיפים לדייט ראשון

יום ראשון, 25 באפריל 2010

אינדקס הכרויות


חיפוש בן/ת זוג באינטרנט הינו תהליך מורכב המצריך זמן, סבלנות והשקעה. יש המון אתרים מכל מיני סוגים המציעים שירותי הכרויות כמעט לכל אחד: הכרויות לקשר רציני, הכרויות למטרת סטוצים, הכרויות לדתיים, לסטודנטים, לגייז, הכרויות לפרק ב' ועוד המון...

קשה למצוא את הידיים והרגליים בסבך הזה ואתם מוצאים את עצמכם מקלידים "אתרי הכרויות" בגוגל פעם אחר פעם ושומרים עוד ועוד לינקים ב"מועדפים" שלכם. פשוט בלאגן שלם!

כאן בדיוק נכנסים האינדקסים. אינדקס אתרי הכרויות כשמו – כן הוא: אתר המרכז מבחר גדול של אתרי הכרויות במקום אחד.
אתם כבר לא צריכים לחפש בגוגל אחר אתרי הכרויות כיוון שמישהו אחר כבר עשה את זה.
כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לאינדקס הכרויות, למצוא את הקטגוריה המתאימה לכם ושם כבר תמצאו כל מה שאתם צריכים, בקלות וביעילות.

אינדקס ההכרויות המוביל והוותיק ביותר הוא Click2Love . זהו אתר חינמי לחלוטין המכיל רשימה גדולה של אתרי הכרויות בישראל (וגם כמה אתרי הכרויות מחו"ל) המסודרים לפי קטגוריות.

קיימים עוד אינדקסים להיכרויות כמו אוהבים.נט (אתר צעיר וחמוד) המכיל קטגוריה מיוחדת של "הכרויות חינם" ויש עוד רבים אחרים. לכם, נשאר רק להיכנס, להירשם ולהכיר.

בהצלחה!

יום חמישי, 22 באפריל 2010

טיפ מס' 1 להצלחה באתרי הכרויות


נרשמתם לאתר הכרויות, אולי לשניים, אולי ליותר אבל משום מה אינכם זוכים לרמת ההתעניינות לה ציפיתם: אתם לא מקבלים מספיק פניות או קריצות ובאופן כללי אתם מרגישים שרמת ההתעניינות של החברים באתר בפרופיל שלכם לא מי יודע מה..

חברים, היגיע הזמן שתפנימו: תמונה אחת מוצלחת שווה אלף מילים! זה נכון לגבי כל מצב בחיים ונכון פי אלף לגבי אתרי הכרויות.

אולי זה נשמע נדוש אבל תמונה עדכנית, ברורה ונקייה יכולה לעשות את כל ההבדל. חשבו לרגע: לאילו כרטיסים אתם נכנסים יותר: לכאלה המכילים תמונה או לכאלה ללא תמונה?

טיפ מס' 1 להצלחה באתרי הכרויות: הוסיפו תמונה לפרופיל שלכם. תשקיעו קצת זמן במציאת תמונה מחמיאה, עדכנית וברורה ותעלו אותה לפרופיל שלכם.
לא מצאתם? בקשו מבן משפחה או חבר עם מצלמה דיגיטלית (או נייד בעל מצלמה באיכות טובה) לצלם אתכם.

הקפידו שהתמונה תצא ברורה ותייצג אתכם בכבוד. אחרי הכל, בעולם הווירטואלי – אף אחד לא יודע איך אתם נראים אז זאת ההזדמנות שלכם להציג את עצמכם. בהצלחה!

יום שני, 19 באפריל 2010

אתרי הכרויות – למה ומדוע?


באמת שאלה טובה. הרי יש כל כך הרבה דרכים להכיר...
התשובה היא שהדרך הנפוצה ביותר היום להכיר את בן/בת הזוג המיועדים היא דרך האינטרנט.
זאת עובדה.. אבל השאלה היא למה?

הסיבה הראשונה היא שרוב הפנויים והפנויות לא פוסלים דרכי הכרויות יותר מסורתיות (כמו היכרות במסיבה, על הדשא באוניברסיטה או אפילו "שידוך" ע"י הדודה או חבר/ה טובים) אבל רובנו רואים באפשרות ההכרות באינטרנט מימד נוסף, המרחיב את מגוון המועמדים העומדים בפנינו.
סיבה נוספת חשובה לא פחות היא הקלות בה ניתן להכיר דרך האינטרנט. מה שיפה במדיה הזאת היא שאפילו לא צריך להתלבש (שלא לדבר על לצאת מהבית) בשביל להכיר בני זוג פוטנציאליים. פשוט פותחים כרטיס, מכניסים פרטים ותמונה מחמיאה ומיד מתגלה בפנינו עולם קסום מלא בהזדמנויות.

בנוסף, כאשר אנו מצטרפים לאתר הכרויות אנו נהנים מחשיפה גבוהה לבני / בנות זוג שללא החיבור האינטרנטי לא היינו פוגשים לעולם. יתכן שהזיווג המושלם שלנו גר ממש לידנו אבל פשוט לא מבלה במקומות בהם אנחנו מבלים... לא חבל לפספס?

גורם נוסף לפופולאריות של אתרי הכרויות היא שהכמות של הפנויים והפנויות באתרים אלה היא עצומה.
גם אם אנחנו יוצאים כמה פעמים בשבוע ומתחילים עם כל דבר שזז, אין סיכוי שנוכל להגיע להיצע העצום שאתרי ההיכרויות מספקים לנו בלחיצת כפתור. וככל שההיצע גדול יותר, יש סיכוי גבוה יותר שנמצא את החצי השני שלנו.

אז נכון שיש שטוענים שאתרי הכרויות לא תמיד אמינים, ויש הטוענים שהאנשים שם לא רציניים... אז מה? כמו בכל תחום אחר, גם בתחום ההיכרויות תמיד יהיו כאלה שינסו לנצל את המצב להשגת סקס זול או כל דבר אחר, אבל כדאי לזכור שרוב הנרשמים הם אנשים כמוני וכמוכם שפשוט מחפשים אהבה...

יום ראשון, 18 באפריל 2010

הכרויות חינם - יש חיה כזאת?

כיום ניתן למצוא שני סוגים של אתרי הכרויות חינמיים:
הסוג הראשון כולל אתרי הכרויות שמאפשרים למשתמשים להירשם לאתר חינם ולפתוח כרטיס חבר אבל כל זה מאפשר רק להתרשם מהאתר ומחבריו. מהר מאוד תגלו שעל מנת לקבל חברות מלאה באתר (קרי, להשתמש במבחר השירותים שהאתר מציע כמו שליחת הודעות או שימוש בשירותים מתקדמים אחרים כמו ציאט או מצלמות רשת ) אתם צריכים לשלם.

הסוג השני כולל אתרי הכרויות חינמיים שלא גובים שום דמי רישום מהמשתמשים של האתר. פשוט הכל חינם.
הם מספקים שירות ברמה טובה מאוד ובחינם לגמרי לאורך כל זמן החברות שלכם באתר.

לשני הסוגים יתרונות וחסרונות.
היתרון שיש לאתרים החינמיים הוא די ברור – לא צריך לשלם כלום, לעולם, וניתן ליהנות מכל השירותים שהאתר מציע ללא כל תוספת תשלום.
החיסרון העיקרי הוא שדווקא בגלל שהאתרים האלה הם חינמיים, ניתן למצוא שם הרבה פרופילים "מתים" כיוון שהרבה אנשים נרשמים רק על מנת "לבדוק את השטח" ולא ממש מתמידים בשימוש בהם. בנוסף, ההנחה היא שהרבה מהפרופילים באתרים אלה מזויפים ונוצרו רק לשם הבידור שבעניין.

אז מה כדאי? בחינם או בתשלום?
ההמלצה היא שאם אתם חדשים בתחום ההכרויות באינטרנט – תתחילו ברישום לאתר הכרויות חינם, תבדקו אם הרעיון מתאים לכם ורק אז תרשמו לאתר הכרויות בתשלום.
בהצלחה!