יום שני, 19 באפריל 2010

אתרי הכרויות – למה ומדוע?


באמת שאלה טובה. הרי יש כל כך הרבה דרכים להכיר...
התשובה היא שהדרך הנפוצה ביותר היום להכיר את בן/בת הזוג המיועדים היא דרך האינטרנט.
זאת עובדה.. אבל השאלה היא למה?

הסיבה הראשונה היא שרוב הפנויים והפנויות לא פוסלים דרכי הכרויות יותר מסורתיות (כמו היכרות במסיבה, על הדשא באוניברסיטה או אפילו "שידוך" ע"י הדודה או חבר/ה טובים) אבל רובנו רואים באפשרות ההכרות באינטרנט מימד נוסף, המרחיב את מגוון המועמדים העומדים בפנינו.
סיבה נוספת חשובה לא פחות היא הקלות בה ניתן להכיר דרך האינטרנט. מה שיפה במדיה הזאת היא שאפילו לא צריך להתלבש (שלא לדבר על לצאת מהבית) בשביל להכיר בני זוג פוטנציאליים. פשוט פותחים כרטיס, מכניסים פרטים ותמונה מחמיאה ומיד מתגלה בפנינו עולם קסום מלא בהזדמנויות.

בנוסף, כאשר אנו מצטרפים לאתר הכרויות אנו נהנים מחשיפה גבוהה לבני / בנות זוג שללא החיבור האינטרנטי לא היינו פוגשים לעולם. יתכן שהזיווג המושלם שלנו גר ממש לידנו אבל פשוט לא מבלה במקומות בהם אנחנו מבלים... לא חבל לפספס?

גורם נוסף לפופולאריות של אתרי הכרויות היא שהכמות של הפנויים והפנויות באתרים אלה היא עצומה.
גם אם אנחנו יוצאים כמה פעמים בשבוע ומתחילים עם כל דבר שזז, אין סיכוי שנוכל להגיע להיצע העצום שאתרי ההיכרויות מספקים לנו בלחיצת כפתור. וככל שההיצע גדול יותר, יש סיכוי גבוה יותר שנמצא את החצי השני שלנו.

אז נכון שיש שטוענים שאתרי הכרויות לא תמיד אמינים, ויש הטוענים שהאנשים שם לא רציניים... אז מה? כמו בכל תחום אחר, גם בתחום ההיכרויות תמיד יהיו כאלה שינסו לנצל את המצב להשגת סקס זול או כל דבר אחר, אבל כדאי לזכור שרוב הנרשמים הם אנשים כמוני וכמוכם שפשוט מחפשים אהבה...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה