יום שישי, 27 ביולי 2012

אתרי הכרויות ואהבה

כמעט כל אחד מאיתנו רוצה אהבה. המילה "אהבה", כמו המילים "אמא", "אבא" או "משפחה", היא אחת המילים בעלות המשמעות החזקה ביותר בכל פינה בעולם, בכל שפה ובכל מדינה. אז אם אהבה הינה דבר כל כך בסיסי במהות שלנו כבני אדם, מדוע קשה לנו למצוא אהבת אמת?

אחת הסיבות לכך טמונה בגישה שלנו הנובעת מניסיון העבר שלנו. לעיתים, כאשר אנו מכירים אדם חדש, קשה לנו להתנער מחוויות שליליות שחווינו בעבר. כמעט כולנו חווינו את הקושי שבהתמודדות עם דחייה או אכזבה בחיינו הרומנטיים אך למרות זאת עלינו לסגל לעצמנו ראיה חיובית לעתיד. במקום להיות מתוסכלים מחוויות העבר השליליות, השתמשו בהן כדרך מנחה להתבוננות פנימית ולשינוי הגישה האישית בכל הנוגע להיכרויות חדשות.

קל יותר לסגל לעצמנו גישה חיובית כאשר יש לנו אפשרות להכיר בני / בנות זוג מתאימים. אם תכירו בני זוג לא מתאימים, הרי שלאחר הדייט, תחושת האכזבה רק תתעצם וקשה יהיה לכם לשנות את הגישה ולהיות חיוביים ואופטימיים.

וכאן נכנסים לתמונה אתרי ההיכרויות. באתרי הכרויות רציניים ניתן למצוא מגוון רחב ביותר של גברים ונשים בעלי תחומי עניין שונים ומגוונים ועל כן הם פותחים בפניכם את האפשרות להכיר מישהו או מישהי אשר מתאימים לכם ולהשקפת עולמכם. כאשר תיפגשו עם אדם החולק איתכם תחומי עניין משותפים, גם אם מסיבה זו או אחרת לא יהיה המשך לקשר, הרי עדיין תהיה זו הוכחה שיש בעולם אנשים מתאימים לכם ולפתע, מציאת אהבה כבר לא תראה רחוקה כל כך....

יום שבת, 21 ביולי 2012

מציאות או חלום?

אם גם אתם נמצאים עדיין בשלב החיפושים אחר המיועד או המיועדת לכם, הרי שבוודאי יצא לכם לפחות פעם אחת לחזור הביתה מדייט ראשון ממש מוצלח עם התחושה הזאת שזהו, אתם מאוהבים. זאת באמת תחושה נהדרת, אבל עם יד על הלב, גם אם הדייט היה פשוט מושלם, אנחנו לא באמת מכירים את מי שהיה מולנו בערב הזה ומכאן שאנו מאוהבים בעצם בחלום, בפנטזיה.

האדם אותו פגשנו זה עתה מעורר בנו זיכרונות מסויימים אשר נוגעים ברגשותינו בדיוק במקום הנכון וכאילו נותן הבטחה לכך שכל ציפיותינו יתממשו. זה לא שאותו אדם התכוון לגעת בנו באותם מקומות שהרי גם הוא איננו מכיר אותנו ואיננו יודע מהן אותן כמיהות שיש בליבנו. זה פשוט יצא ככה וזה מרגיש נפלא...

אבל כגודל הציפייה כך גודל האכזבה ופעמים רבות במהלך השלבים הראשונים של הקשר הזוגי אנו מגלים שבעצם התאהבנו בחלום שבינו לבין המציאות אין הרבה . לכל אחד מאיתנו יש אידיאל של מושא האהבה הפרטי שלו ושל אופי מערכת היחסים הצפויה עימו, וכאשר אנו מגלים שהאדם מולנו שונה ממה שבנינו בדמיוננו או שהיחסים עימו שונים ממה שחלמנו – החלום שלנו נשבר ועימו עלול להישבר גם הלב.

בדיעבד כולנו חכמים ומבינים שההתאהבות שלנו הייתה בפנטזיה ותו לא ואנו מבטיחים לעצמנו ששוב זה לא יקרה, אבל בשטח קשה לשדר ללב לא להתאהב. חלומות וציפיות הינם חלק בלתי נפרד מהישות שלנו כבני אדם וכל מה שאנו יכולים לעשות הוא לנסות שלא "לאבד את הראש" מהר מידי במיוחד אם אנחנו בטוחים שהאדם מולנו הינו התגשמות כל הפנטזיות שלנו. אל תמהרו לפתוח את לבכם ולמסור אותו על מגש. שמרו על מינון מתאים ותנו לצד השני "להרוויח" את האהבה שלכם.

יום חמישי, 12 ביולי 2012

שיטה להצלחה באתרי הכרויות

כולם מדברים על אתרי הכרויות ועל זה שהם הדבר החם בכל מה שקשור ליצירת קשרים רומנטיים. אם אתם קוראים את הבלוג הזה כנראה שגם לכם כבר יצא להתנסות בהכרויות דרך האינטרנט  ולכן די בטוח שתדעו על מה מדובר.

יתכן שאתם נימנים עם ברי המזל המעטים שתוך זמן קצר הצליחו להכיר את החצי השני שלהם דרך אתר הכרויות זה או אחר אבל לרוב הפנויים והפנויות זה לא הולך כל כך בקלות.  הם מבלים שעות מול המחשב, נרשמים לעוד ועוד אתרי הכרויות, ממלאים עוד ועוד פרופילים ואפילו יוצאים לדי הרבה דייטים.... אבל שום קשר רציני לא יוצא מזה...

אז רגע לפני שאתם מרימים ידיים או מתחילים להאמין שאולי משהו בכם לא בסדר, חשוב שתדעו שרק מעטים מצליחים להכיר מישהו / מישהי לקשר משמעותי תוך שבוע מהרגע בו הם נרשמו לאתר הכרויות. אצל רובינו זה לא ממש עובד ככה ולכן תדעו שאתם ב"חברה טובה". כמו כל דבר אחר חשוב בחיים, גם בהכרויות דרך האינטרנט נדרשת תוכנית פעולה מובנית, מסודרת לפי שלבים, כך שהדרך בה אתם פועלים תהיה ברורה ותוביל למטרה שלשמה נתכנסנו כאן: למצוא את החצי השני שלנו.

במיוחד עבורכם, פיתחנו את שיטת שבעת השלבים להצלחה באתרי הכרויות. לא מדובר במשהו מסובך במיוחד אבל חשוב ללכת שלב שלב והכי חשוב להתמיד ולא "לחפף". רבים ניסו את השיטה והיא פשוט עובדת. אז תנו לעצמכם צ'אנס ונסו אותה בעצמכם.

יום חמישי, 5 ביולי 2012

מי צריך בלוג הכרויות?

אין ספק כי עידן האינטרנט, שגרם למהפכה בתחומים רבים בחיינו, הפך גם את תחום ההכרויות לווירטואלי. אם דור ההורים שלנו הכיר בדרכים מסורתיות, הרי שהיום, הדרך המועדפת להכיר הינה דרך האינטרנט, בעיקר דרך אתרי הכרויות חינם  או ברשתות החברתיות.
רבים אינם יודעים אבל היום, גם הבלוגים נרתמו למשימת ההכרויות ברשת וניתן למצוא יותר ויותר בלוגרים המשתמשים בכישוריהם גם על מנת להכיר.

בגדול, מטרתו של בלוג הכרויות הוא לספק את הצורך של הבלוגר להביע את עולמו הפנימי בכל הקשור להכרויות ולשתף בכך גם את הקוראים. לא אחת אנו פוגשים בבלוגים של הכרויות בהם הכותבים מעלים על כתב את הגיגיהם ודעותיהם ולעיתים אף משתפים את הגולשים בסיפורי ההיכרויות הפרטיים שלהם.

מצד אחד, זהו אמצעי נפלא לביטוי אישי של הכותב. בדרך זו הוא יכול להציג את עצמו, הן באופן אינפורמטיבי והן על ידי פרסום שיר או סיפור, וכך הגולשים יכולים להכיר צדדים נוספים שלו באופן ישיר, וכל זאת ללא המגבלות הקיימות באתרי הכרויות למשל.
מצד שני, מדובר בדרגת חשיפה אישית גבוהה ביותר, והשאלה הנשאלת היא האם באמת אנו מעוניינים להיחשף לכל כך הרבה מידע אודות אדם אשר טרם פגשנו ואשר איתו אפילו עדיין לא דיברנו.
בנוסף, כותבי הבלוג עלולים למצוא את עצמם מבלים שעות על גבי שעות בבלוג ההיכרויות שלהם וזאת במקום לצאת לדייטים פנים מול פנים.

בין אם אתם בעד או נגד התופעה, אין ספק כי היא הולכת ותופסת תאוצה. ישנם רווקים ורווקות המאמינים שכל דרך העשויה להוביל להכרות הינה כשרה ויש שחושבים שמדובר בבזבוז זמן. ההחלטה היא בידיים שלכם.