יום חמישי, 31 במאי 2012

אינדקס אתרי הכרויות

היום, הדרך למציאת אהבה, זוגיות, קשר רומנטי או אפילו סטוץ מזדמן עוברת דרך האינטרנט. נסו להקליד בגוגל את צמד המילים "אתרי הכרויות" ותקבלו עשרות אלפי תוצאות, דבר העלול לגרום לבלבול לא קטן: איך בוחרים? איפה מתחילים בכלל?


דווקא בגלל השפע הבלתי נדלה הזה, וגם בגלל שרובנו לא סובלים מעודף זמן, אינדקס אתרי הכרויות יכול להיות דבר שימושי ביותר. כך תוכלו להשקיע את זמנכם בחיפוש אחר בני זוג מתאימים במקום בחיפוש אחר אתרי הכרויות.

ואם כבר אינדקס אתרי הכרויות, כדאי לכם להעדיף אינדקס בו אתרי ההיכרויות השונים מחולקים לקטגוריות. הסיבה לכל היא שיש המון!!! אתרי הכרויות מכל הסוגים והמינים, והחלוקה לקטגוריות מאוד תקל עליכם למצוא בדיוק מה שאתם מחפשים, מבלי "להתברבר" ולבזבז זמן ואנרגיה על אתרי הכרויות לא מתאימים.

קליק-טו-לאב הוא אינדקס אתרי הכרויות כזה. הוא מרכז בתוכו את כל אתרי ההכרויות בישראל (וגם כמה מהעולם הגדול) וכולם מסווגים לפי קטגוריות כגון: הכרויות חינם, הכרויות לדתיים, הכרויות לסטודנטים ואקדמאים, לצעירים, הכרויות סטוצים ועוד ועוד...

אז במקום להשקיע זמן בחיפוש אתרי הכרויות, תשקיעו את זמנכם במציאת בן/בת זוג לכל מטרה שרק תרצו. בהצלחה!

יום שני, 21 במאי 2012

מנגנוני חיפוש באתרי הכרויות

ישנה טענה שלפעמים אתרי היכרויות מעבירים תחושה של "שוק בשר". יתכן שזה נובע מכך שהמבחר העצום של הפרופילים באתרי הכרויות גורם לנו להרגיש שבלחיצת כפתור אנחנו יכולים לדלג לנו בין הכרטיסים כאילו היו ירקות בשוק. רבים, שלא מבינים את החשיבות של מנגנוני החיפוש באתרי הכרויות, בוחרים מישהו או מישהי באופן אקראי למדי, מתחילים להתכתב איתם, מהר מאד מבינים שהם לא ממש מתאימים להם והופ... עוברים לחבר/ה הבא/ה בלחיצת כפתור.


כל ההתכתבויות המיותרות הללו מעוררות תחושה של "שוק" : בזבוז זמן, חוסר רגישות וחוסר אנושיות. שימוש מושכל במנגנוני החיפוש באתר יכולים לסייע ולמנוע רבות מה"שיחות" המיותרות הללו. על ידי הגדרת קריטריונים לחיפוש כגון: גיל, אזור מגורים, מראה חיצוני, תחומי עניין ועוד, החיפוש שלכם הופך לממוקד יותר שהרי כך אתם יכולים להתחיל שיחה רק עם אנשים העונים על הקריטריונים שלכם.

ברור שגם למנגנוני החיפוש והסינון יש את המגבלות שלהם, אבל אין ספק שהסיכוי למצוא מישהו או מישהי מתאימים דרך מנגנון הסינון גדול יותר מאשר תוך כדי גלישה אקראית באתר.
שימוש מושכל במנגנוני החיפוש באתר יכולים לסייע ולמנוע רבות מה"שיחות" המיותרות הללו ולמנוע, לפחות באופן חלקי, את התחושה הלא נוחה עליה דיברנו בתחילת הפוסט.



יום רביעי, 16 במאי 2012

מה זאת אהבה?

רבות נכתב כבר על האהבה, אותו רגש חמקמק אליו רוב בני האדם מתאווים. אינספור שירים, סיפורים, סרטים אשר כולם כאחד עוסקים באהבה וביחסים שבין שני המינים.
פעמים רבות אנו משתמשים במילים אהבה והתאהבות באותה קונוטציה ובעצם מתייחסים לאותו הדבר אך בכל זאת יש הבדל ביניהן. בעוד שההתאהבות מאופיינית בתחושת פרפרים בבטן, התרגשות בלתי פוסקת ומחשבות ללא הרף אודות מושא התאהבותנו, הרי האהבה מאופיינת בגעגועים לבן הזוג כאשר איננו בקרבתנו, דאגה לו ולרווחתו וברצון להעניק לו את כל מה שביכולתנו.

אם תשאלו זוגות מהי הדרך הטובה ביותר למציאת אהבה, רובם ישיבו לכם כי לאהבה אין כללים והיא יכולה להופיע בכל מקום ושהחוכמה היא לשמור על עיניים ואוזניים פקוחות... וזה אכן כך. אתרי הכרויות שופעים בסיפורים אודות זוגות שהכירו בכל מיני דרכים שונות ומשונות, חלקן אף הזויות למדי. כי ככה זה שלאהבה אין חוקים וכללים ברורים.

המצחיק הוא שלכל אחד מאיתנו יש כל מיני אמונות הקשורות לאהבה ואשר לחלקן אין ממש אחיזה במציאות. אחת האמונות הרווחות היא שהפכים נמשכים. האומנם? במאמר אודות אהבה והכרויות תוכלו למצוא את התשובה ועוד כמה עובדות מעניינות הקשורות לאהבה.

יום ראשון, 6 במאי 2012

הכרויות לדתיים

אחד התחומים המתפתחים ביותר בתחום ההיכרויות הוא הכרויות לדתיים. אתרי הכרויות לדתיים צוברים פופולאריות עצומה ויעידו על כך מספרם הרב של אתרי ההכרויות המיועדים אך ורק למגזר זה. אתרי הכרויות לדתיים אינם שונים מאתרי ההכרויות ה"כלליים" והם פועלים במתכונת דומה אך בכל זאת ניתן למצוא בהם מאפיינים ייחודיים המתאימים לשומרי מצוות.

נתחיל בכך שהמטרה העיקרית בהכרויות במגזר הדתי היא מציאת שידוך. בניגוד לעבר, אז פנו הרווקים והרווקות הדתיים לשדכנים על מנת שהם ימצאו עבורם את השידוך המתאים, הרי שהיום, שירותי הכרויות לדתיים באינטרנט, מאפשרים לאותם דתיים צעירים למצוא את החצי השני שלהם על פי טעמם האישי בדיסקרטיות מלאה, ללא התערבות של צד שלישי. לפיכך, כאשר רווק או רווקה דתיים צופים בפרופילים של בני זוג פוטנציאליים – עליהם להכיל מספר פרטים אשר ייחודיים למגזר הדתי כגון: רקע דתי, זרם דתי, כיסוי ראש וכדומה.

סממן נוסף אותו ניתן למצוא בכל אתרי הכרויות לדתיים הוא מנגנון סינון קפדני במיוחד. אמנם ישנם גם אתרי הכרויות "רגילים" הכוללים מנגנוני סינון, בעיקר לצורך סינון מתחזים למיניהם, אך באתרי הכרויות המיועדים למגזר הדתי הדבר חשוב במיוחד וזאת על מנת לסנן תכנים או תמונות לא ראויים או אשר נחשבים כפוגעים בעיני אדם דתי.