יום שישי, 30 במרץ 2012

יש לכם שאלות בנושא הכרויות, אהבה וזוגיות?

כמה פעמים קרה לכם שהתחלתם מערכת יחסים חדשה ולא הייתם בטוחים כיצד לפרש את הסימנים של הצד השני? כמה פעמים התעוררו בכם שאלות הקשורות להכרויות בכלל והכרויות באינטרנט בפרט ולא היה לכם את מי לשאול? כמה פעמים היססתם אם אתם פועלים נכון בכל הקשור לזוגיות ולא היו לכם תשובות?
עכשיו יש פיתרון --> מדור "גולשים כותבים".

כאן תוכלו לשאול שאלות ולקבל תשובות לכל שאלה שיש לכם בתחום האהבה, הכרויות, זוגיות ועוד...
כאן תוכלו לשתף את שאר הגולשים בכל מיני נושאים הקשורים להכרויות ואהבה ולקבל טיפים ממי שכבר חווה בדיוק את אותם דברים...
כאן זאת הבמה שלכם, הגולשים!

אז בין אם יש לכם שאלה בוערת ואתם צריכים תשובה ובין אם יש לכם טיפים בתחום ההכרויות והיחסים שבינו לבינה – כנסו וכיתבו לנו ונוכל לשתף את כולם!

מה שיפה במדור גולשים כותבים הוא שאין צורך בהרשמה או בהזדהות. פשוט נכנסים, כותבים ושולחים והתשובה בדרך! פשוט, קל ויעיל!

היכנסו עכשיו למדור שאלות וטיפים בתחומי הכרויות, אהבה וזוגיות : שאלו שאלה, קראו מה יש לאחרים להגיד וקבלו טיפים, רעיונות ועצות

יום שישי, 23 במרץ 2012

הטעויות שכולנו עושים בדרך לאהבה

אם גם אתם מרגישים שלמרות שאתם עושים הכול על מנת למצוא את החצי השני שום דבר לא קורה בשטח – הפוסט הזה בשבילכם. הדרך לאהבה רצופה כוונות טובות אבל ישנן כמה טעויות נפוצות שרבים מהפנויים והפנויות עושים בדרך.

אחת הטעויות הכי נפוצות היא הנטייה שלנו לחזור על אותם דפוסי פעולה ולבחור שוב ושוב בפרטנרים דומים לאלה שהיו לנו בעבר ואשר מטבע הדברים יובילו אותנו, שוב, למערכות יחסים לא מוצלחות.

טעות נוספת טמונה בחוסר היכולת שלנו לשחרר רגשות חבויים שיש לנו כלפי האקסים שלנו. מערכת היחסים הקודמת שלנו אמנם הסתיימה, אבל אנחנו עדיין "סוחבים" איתנו שלל רגשות כלפי בן הזוג, דבר שמונע מאיתנו להיות פנויים רגשית לקשר חדש.

אז מה עושים? כיצד נמנעים מהטעויות וממשיכים הלאה? במאמר על הטעויות שרווקים עושים בדרך לאהבה תוכלו למצוא את הפתרונות לטעויות הללו ולעוד כמה נוספות...

יום שלישי, 13 במרץ 2012

להתפשר או להמשיך לחפש?

רווקים ורווקות רבים מסתכלים סביב על חבריהם ורואים שרבים מהם כבר התחתנו והקימו משפחה או לפחות חיים בזוגיות מאושרת ולא יכולים שלא לתהות לגבי עצמם ואולי אפילו להתחיל לפחד שמא לעולם יישארו לבד.
ברוב המקרים, גם הסביבה שלהם לא ממש תורמת ואפילו די מלחיצה: רבים אומרים להם שהם בררנים מידי, שהם מגזימים עם הדרישות שלהם, ושאולי היגיע כבר הזמן להפסיק לחלום ולמצוא מישהו/מישהי נחמד ולהתמסד.

כך או כך, לא מעט פנויים ופנויות, אשר מתנסים כבר זמן לא מועט בזירת ההכרויות ואשר באמת ניסו להכיר בן/בת זוג לחיים ללא הצלחה, מגיעים לרגע בו הם מרגישים שאולי היגיע הזמן להפסיק לחפש את האהבה הגדולה של חייהם ולהתפשר על מישהו שאולי לא בדיוק האחד עליו הם חלמו... העיקר לא להיות לבד.

אין ספק שלא מדובר בהחלטה קלה. מצד אחד, הם חוששים שמא יישארו לבד, אך מצד שני, להתפשר על אהבה??? איך אפשר לחיות עם מישהו בזוגיות בריאה אם מדובר בפשרה והוא איננו הבחירה הראשונה שלנו?
אם גם אתם נמצאים בסיטואציה הזאת, כדאי לכם לקרוא את המאמר להתפשר על אהבה. שם תוכלו להבין על מה בשום אופן אסור להתפשר ועל מה אפשר. בהצלחה!

יום ראשון, 4 במרץ 2012

אימון למציאת זוגיות

את לא יודעת איך לצאת ממעגל הרווקות? מעוניינת בבן זוג לפרק ב' מוצלח אבל לא מצליחה למצוא? – את לא לבד! תדעי לך שאלפי פנויות תוהות לא פעם "איך זה שכולם סביבי מצליחים למצוא אהבה וזוגיות ורק אני לא?".

התשובה היא שלשם מציאת זוגיות צריכים להתקיים שני תנאים: הראשון – מתן הזדמנויות, והשני – ניצול הזדמנויות. יתכן שבאחד מהם את מפספסת משהו בלי שאת מודעת לכך.
למה הכוונה? יתכן למשל שיש לך כל מיני "אמונות" מושרשות לגבי זוגיות, לגבי בן הזוג או אולי לגבי עצמך ש"תוקעות" אותך. יתכן שיש לך כל מיני דפוסי פעולה שבמקום לקדם אותך למטרה רק מעכבים אותך. ייתכן שאת סובלת מהערכה עצמית נמוכה וזה מה שאת משדרת לסובבים אותך, גם אם אינך מתכוונת לכך. כך או כך, משהו לא עובד.... ואולי זה הזמן להודות בכך.

אז מה עושים? מתאמנים בזוגיות. כמו שיש אימון להצלחה בקריירה או אימון להצלחה בעסקים, יש גם אימון למציאת זוגיות. בתהליך האימון לזוגיות אנו מתבוננות על החיים שלנו, מזהות אלו אמונות ומחשבות מכשילות יש לנו, ומתאמנות על שינוי הרגלים ופעולות שיקדמו אותנו להשיג את הזוגיות אותה אנו רוצות.

איך תדעי אם אימון לזוגיות מתאים לך? איך תדעי אם הוא אכן יסייע לך לאתר את כל אותם גורמים מעכבים ולשנות אותם? התשובה היא שלא תדעי אם לא תנסי. לכן, רוב המאמנים מאפשרים להגיע לפגישת הכרות חינם אשר במהלכה תוכלי לבדוק האם האימון אכן עונה על ציפיותייך או לא.
שיהיה לך המון הצלחה...