יום ראשון, 25 בספטמבר 2011

להוסיף תמונה או לא?

אחד הדברים היפים באתרי הכרויות הוא היכולת להכיר בני זוג פוטנציאליים תוך כדי שמירה על רמת אנונימיות מסוימת. העניין הוא שבכל אתר הכרויות ממליצים לכם לצרף תמונה לפרופיל האישי שלכם ומבטיחים לכם שתמונה תעלה את מספר הפניות אותן תקבלו. האם זה נכון?

התשובה היא כן. כל המחקרים מצביעים על כך שלכרטיסים בעלי תמונה יש הרבה יותר פניות מאשר לכרטיסים ללא תמונה. כמובן שלא כל תמונה תעשה את העבודה, אבל תמונה ברורה ואסתטית בהחלט תורמת לרמת הפופולאריות של הכרטיס שלכם.

ומה לגבי האנונימיות? הרי אם אתם מצרפים תמונה לכרטיס, היא חשופה לעיני כל....
ובכן, רוב אתרי ההיכרויות (גם אתרי הכרויות חינם) מאפשרים לכם להעלות תמונה המוגדרת כ "תמונה פרטית" וכך אתם ורק אתם מחליטים בפני מי לחשוף אותה.

אז הנה, מצאתם פיתרון שיעלה את כמות הפניות אליכם ועדיין ישמור על הפרטיות שלכם.

לסיום, קבלו טיפ חשוב: אם החלטתם להוסיף תמונה לפרופיל שלכם (בין אם היא תמונה ציבורית או פרטית), שימו לב שהתמונה שאתם מעלים תשקף את המציאות. יצא לי לשוחח עם רבים שהתרשמו מתמונה, יצאו לדייט והתאכזבו מהשוני הרב בין התמונה למציאות (דבר שכמובן פגע בדייט עצמו).

שיהיה בהצלחה!

יום רביעי, 14 בספטמבר 2011

מדוע כדאי לצאת להרבה דייטים?

אולי במבט ראשון הכותרת של הפוסט נראית לכם מוזרה: מה פתאום כדאי לצאת להרבה דייטים? הרי המטרה של דייט היא למצוא את האחד או האחת להם צפיתם כל חייכם, לא? אז מה פתאום לצאת להרבה דייטים?

ובכן, ההמלצה לצאת להרבה דייטים (כמה שיותר, אפילו 3-4 בשבוע) איננה סתם ונובעת שתי סיבות עיקריות:
הראשונה היא שכל יציאה לדייט תורמת לנו משהו, גם אם לא פגשנו בה את החצי השני שלנו. כל דייט יגרום לנו להכיר את עצמנו קצת יותר טוב ויסייע לנו להבין טוב יותר מה אנחנו מחפשים (ומה ממש לא..).
במילים אחרות: גם הדייטים ה "לא מוצלחים" תורמים להכרות שלנו עם עצמנו.

הסיבה השנייה היא שאם לא צברנו מספיק "פז"ם" בדייטים, יתכן מאוד שהיושב מולנו הוא בדיוק האדם המתאים לנו אבל מכיוון שאין לנו למה להשוות - לא נהיה מודעים לעובדה הזאת ואנו עלולים לפספס.
ברור שאם היינו יכולים להכיר את בן הזוג המתאים עבורנו כבר בדייט הראשון זה היה המצב האופטימאלי אבל איך נדע שאכן זהו האדם המתאים אם לא פגשנו אחרים ולא ברור לנו מה אנחנו באמת מחפשים?

חברים, אם אתם חושבים שיציאות לדייטים רבים זה בזבוז זמן – תחשבו שוב. התועלת שתוכלו להפיק מהדייטים הללו עולה בהרבה על הזמן אותו תשקיעו.
בנוסף, יש באינטרנט כל כך הרבה אתרי הכרויות חינם אליהם ניתן להצטרף ללא עלות וכך ניתן בקלות להשיג הרבה דייטים ו"להשתפשף" בשטח.

החצי השני שלכם נמצא אי שם וגם הוא מחפש אתכם. צאו לדייטים, תהנו, וכאשר הוא יופיע – תדעו שהפעם זה האחד המתאים לכם ביותר.

יום שני, 5 בספטמבר 2011

מציאת אהבה אמיתית

מי מאיתנו, הפנויים והפנויות, לא היה רוצה למצוא את אהבת חייו, את האחד או האחת שנאהב בכל ליבנו ושיעניקו לנו אהבה אמיתית מעומק ליבם?

מאות אלפי שירים וסיפורים נכתבו על אותה אהבה מיוחלת ועוד ימשיכו להיכתב כיוון שהאהבה היתה ותמיד תהיה משאת ליבם של בני האדם בכל הדורות וכבר ידוע על מעשים כאלה ואחרים, מוזרים יותר או פחות שנעשו בשמה של אותה אהבה נכספת.

שאנו שומעים את המילה "אהבה" עולים בנו כל מיני זיכרונות מתוקים-מרירים לעיתים של אהבתנו הראשונה מימי גיל ההתבגרות, אז אהבנו את אותה נערה או נער והאמנו שזה לעולמים... היום אנחנו יודעים שאותה אהבה היתה אהבת נעורים אשר כבר עברה חלפה לה, אבל הזיכרונות תמיד נשארים...

ועכשיו, היגיע הזמן למצוא אהבה חדשה, אהבה אמיתית, כזאת שבאמת תלווה אותנו כל חיינו. את האהבה שלנו נוכל למצוא במקום העבודה, בסופרמרקט או תוך כדי טיול עם הכלב... או אולי באחד מאתרי ההכרויות...
אי אפשר לדעת מתי או איפה נפגוש באהבה שלנו, אבל כשהיא תגיע – נדע שהפעם מדובר באהבת אמת, בשלה ובוגרת ולא רק בזיכרון מהעבר הרחוק...