יום שבת, 23 ביולי 2011

תקשורת באתרי הכרויות

נרשמתם לאתר הכרויות ואפילו מצאתם מישהו או מישהי שמוצאים חן בעיניכם. מה עושים עכשיו? איך מגיעים ממצב בו אתם רואים פרופיל של מישהו נחמד למצב בו אתם נפגשים לדייט פנים מול פנים?

ובכן, יש כמה דרכים בהן תוכלו ליצור עם אותו אדם קשר ראשוני ולהראות התעניינות (בתקווה שהצד השני יגלה אף הוא התעניינות ואז תוכלו להיפגש). הדרך הנפוצה ביותר היא שליחת הודעה או פניה לאותו חבר (יש אתרים המאפשרים משלוח "קריצה" – גם כן סוג של הודעה..). היתרון בשליחת הודעה הוא שניתן לשלוח אותה גם אם אותו חבר לא מחובר כרגע, והוא יראה את ההודעה ברגע שהוא יכנס להתעדכן באתר.

בנוסף, כמעט כל אתרי הכרויות היום מציעים אפשרות צ'אט אונליין. הצ'אט הינו מערכת מסרים מיידיים שתכליתה ניהול שיחה בזמן אמת עם חברים אחרים באתר ולפיכך מתאימה ליצירת קשר עם חבר או חברה המחוברים באותו הרגע לאתר.

אמנם השיחה בצ'אט מתבצעת דרך האינטרנט ולא פנים מול פנים, אבל עדיין מדובר בשיחת התרשמות ראשונית לכל דבר ולכן יש כמה כללים לשיחה בצ'אט באתרי הכרויות שמומלץ לתת עליהם את הדעת: איך להתחיל את השיחה, מה לרשום ומה לא... .
הצ'אט הוא כלי רב עוצמה בכל הקשור להכרויות דרך אתרי הכרויות. מצד אחד, הוא נותן לנו דרך טובה להכיר מעט את הצד השני ומצד שני, להשאיר עליו רושם חיובי, וכולנו יודעים שהרושם הראשוני שאנו יוצרים הוא החשוב ביותר והוא שיקבע עם יצא לנו דייט או לא.

יום ראשון, 10 ביולי 2011

פרופיל מנצח באתרי הכרויות

כל אתר הכרויות כולל אלפי אם לא עשרות אלפי פנויים ופנויות בדיוק כמוכם ולכן, על מנת לא ללכת לאיבוד בים הפרופילים יש לתת את הדעת לאופן מילוי הפרטים בפרופיל האישי שלכם. כן, כן, מדובר באותם פרטים שאתם ממלאים בזמן ההרשמה (או מעדכנים בהמשך...).

בין אם נרשמתם לאתר הכרויות בחינם או לאתר בתשלום, מידת ההצלחה שלכם תלויה בפרופיל האישי שלכם.
רבים נוטים לזלזל מעט בפרטים אותם הם מעלים. מבחינתם: "העיקר להירשם ולהתחיל לדפדף...". גישה כזאת לא תמלא את המטרה שלשמה נרשמתם: מציאת אהבה חדשה. על מנת להצליח באתר הכרויות צריכים להתקיים שני תנאים מוקדמים:

1. עליכם לבלוט! - הכרטיס שלכם צריך למשוך את תשומת הלב של בני/בנות המין השני בתוך ים פרופילים של המון פנויים ופנויות אחרים. יש כמה אלמנטים שיסייעו לכרטיס שלכם להיות לבלוט ובראש ובראשונה- תמונה.

2. עליכם להיות אטרקטיביים – נניח שהכרטיס שלכם מושך תשומת לב ומישהו או מישהי נכנסו אליו, אבל במקום מידע מעניין עליכם, הם מוצאים שדות ריקים או גיבוב של כל מיני משפטים נדושים. מה לדעתכם יקרה? ברור, הם יעברו לפרופיל הבא...

כיצד ניצור פרופיל שגם ימשוך תשומת לב וגם יראה אטרקטיבי? טיפים במאמר: פרופיל מנצח באתרי הכרויות.