יום ראשון, 24 באפריל 2011

מכורים לחיפושים באתרי הכרויות


היום, הדרך הנפוצה ביותר להכיר היא דרך אתרי הכרויות כיוון שרבים מהפנויים והפנויות רואים באפשרות זו מימד נוסף, המרחיב את מגוון המועמדים העומדים בפניהם. ואכן, אתרי ההכרויות מאפשרים לפגוש בני זוג פוטנציאליים רבים מספור, מהארץ ואפילו מחו"ל, בקלות ובמהירות.

אז אנחנו נרשמים לאתר הכרויות אחד ואחר כך לעוד אחד ועוד אחד... ועתה אנו עומדים בפני מבחר אינסופי של בני זוג פוטנציאלים, ואין לנו מושג כיצד לבחור מתוכם...

אם אתם מזדהים עם הרשום לעיל, כנראה שגם אתם הפכתם ל"מחפשים סדרתיים". פעולות החיפוש שלכם נעשות לשם החיפוש עצמו ולאו דווקא לשם מציאת בן / בת זוג. אתם מכורים להתרגשות, לציפייה, לתקווה שיש בהכרות עם מישהו חדש... אתם מספרים לעצמכם שאתם מחפשים בן זוג, אך למעשה אינכם יודעים כיצד לעבור ממצב של חיפוש – למצב של מציאה.

כמו בכל התמכרות אחרת, גם את ההתמכרות הזאת לא ניתן להפסיק סתם כך. גם במקרה הזה, המודעות לעובדה שאתם מכורים לחיפושים היא השלב הראשון בדרך לגמילה.
קודם כל, אתם חייבים להודות (לפחות בפני עצמכם) שאתם מכורים. לאחר שהבנתכם שאתם מכורים – תוכלו להמשיך ולהיעזר בתוכנית הגמילה – אהבה בשבעה צעדים. כך תוכלו להפסיק את החיפוש הנואש אחר פנטזיה אבודה ולהתחיל במסע האמיתי למציאת בן זוג לחיים. בהצלחה!

יום חמישי, 14 באפריל 2011

לכמה אתרי הכרויות כדאי להירשם?

אם בימים אלה אתם מתחילים את מסעכם הפרטי בזירת ההכרויות המקוונת, בוודאי נוכחתם לגלות שיש עשרות (ואולי יותר) אתרי הכרויות ברשת.

אחד הדיונים שחוזרים על עצמם בפורומים השונים הקשורים להכרויות ומציאת אהבה הוא לגבי השאלה לכמה אתרי הכרויות כדאי להירשם? חלק מהגולשים סוברים שכדאי להירשם לכמה שיותר אתרי הכרויות ופשוט לירות לכל הכיוונים וכך להגדיל את הסיכויים למצוא את בן / בת הזוג המיוחלים באחד האתרים.

אחרים דווקא מאמינים שעדיף להתמקד באתר הכרויות אחד או שניים. טענתם היא שתהליך מציאת בן זוג לחיים הוא תהליך הדורש זמן וסבלנות ושאם מתפזרים ביותר מידי אתרים – זה דווקא מקטין את הסיכויים למצוא אהבה אמיתית, כי לא ניתן להשקיע את הזמן הנדרש בכל אתר ואתר.

כך או כך, על דבר אחד כולם מסכימים: על מנת למצוא בן / בת זוג מתאימים, חייבים לבחור באתרי הכרויות מתאימים. אין ספק שאם נירשם לאתרי הכרויות שמתאימים לנו ולמה שאנחנו מחפשים – נגדיל את סיכויינו למצוא את החצי השני שלנו.

אז איך נדע איזה אתר היכרויות מתאים לנו? במאמר טיפים למציאת אתרי הכרויות תוכלו לקבל הכוונה שתעזור לכם למצוא את אתרי ההכרויות המתאימים לכם אישית.
שיהיה בהצלחה!

יום ראשון, 3 באפריל 2011

גברים, הפוסט הזה נועד במיוחד לכם!


אתה גבר נאה, מצליח ובכל זאת עוד לא הצלחת למצוא את האהבה הגדולה שלך. ניסית למצוא אותה בלימודים, בעבודה, אפילו באתרי הכרויות... ועדיין אתה לבד...
זה לא שחסרות לך מחזרות, ואתה יוצא לדייטים כל הזמן... אבל עוד לא פגשת את האחת שנועדה לך, את אותה אחת שאיתה אתה מרגיש שזהו זה, היא זאת שחיכית לה כל חייך...

אם אתה מזדהה עם הנאמר כאן, יתכן מאוד שאנחנו נוכל לעזור לך.
אנחנו מציעים שירות חדשני להיכרויות שנועד למטרות רציניות בלבד.
המאגר שלנו מכיל אלפי נשים, בכל הגילאים מכל רחבי הארץ שמחפשות גבר אמיתי לחיים משותפים.

אם אתה מעוניין לשמוע מה יש לנו להציע – כנס ללינק "הצעה מיוחדת - הכרויות לקשר רציני" , מלא כמה פרטים, ואנו נחזור אליך עם הצעה מפתה שלא תוכל לסרב לה.

יש לציין כי מילוי הפרטים וקבלת ההצעה מאיתנו היא ללא כל התחייבות מצדך, אז באמת שאין לך מה להפסיד...

האישה המתאימה מחכה לך... חבל שתפספס אותה...

שיהיה בהצלחה!

הכרויות לגברים לקשר רציני