יום ראשון, 28 בנובמבר 2010

הכרויות באינטרנט - כללי זהירות


הכרויות באינטרנט בכלל ובאתר הכרויות בפרט יכולות להיות מוצלחות ונהדרות. מאות אלפי פנויים ופנויות רשומים במגוון אתרי הכרויות ורובם ככולם אכן מחפשים אהבה וקשר רציני.
כמו כן, בכל אתר הכרויות תוכלו למצוא סיפורי הצלחה אודות זוגות שהכירו דרך האתר והתחתנו.
אך תמיד כדאי לזכור כי דינם של הכרויות באינטרנט הינו כמו של הכרויות מחוץ לרשת, ותמיד כדאי להיזהר מפני כאלה שכל זממם הוא להפיל אתכם בפח.

לא, זה לא אומר שצריך להימנע משימוש בשירותיהם של אתרי ההיכרויות. זה רק אומר שחשוב לשמור על כמה כללי זהירות פשוטים וקלים ליישום, זה הכל.

כמו בכל תחום אחר, תמיד מומלץ להקשיב לאינטואיציות ולתחושות הבטן שלכם וכמובן להיות עם אצבע על הדופק. אם משהו מרגיש לכם מוזר ובעייתי, אם הצד השני לוחץ עליכם מדי או אם התקשורת נראית לכם אגרסיבית או סתם מוזרה מדי – אל תהססו ולאל תיקחו צ'אנסים מיותרים. פשוט תחתכו ותעברו הלאה.

המלצה נוספת היא לפתוח חשבון אי-מייל חדש המיועד לשימוש בזמן ההרשמה שלכם לאתרי הכרויות. (יש המון אתרים המאפשרים פתיחת חשבונות דואר חינם כגון ג'ימייל, יאהו, וואלה ועוד).
השתדלו שלא לכלול את שם המשפחה שלכם בכתובת המייל על מנת לשמור על אנונימיות.
חשבון מייל חדש יאפשר לכם להפריד את הפעילויות הרומנטיות שלכם משאר ההתכתבויות וברגע שתמצאו את אהבת חייכם, תוכלו פשוט לסגור את תיבת המייל הזאת.

עוד טיפים תוכלו למצוא במאמר: זהירות באתרי הכרויות.

יום ראשון, 14 בנובמבר 2010

התמונה שלך באתרי הכרויות – המדריך לגברים שבינינו


דבר מעניין ששמתי לב אליו הוא שלרוב הגברים אין שמץ של מושג כיצד עליהם להציג את עצמם בפרופיל שלהם באתרי ההכרויות, או במילים אחרות: כיצד עליהם לשווק את עצמם. הדבר בולט במיוחד בכל הקשור לתמונות שהגברים מעלים לפרופיל שלהם.

התמונה הראשית היא אולי האלמנט החשוב ביותר בפרופיל שלכם!. כמובן שהיינו רוצים להאמין שהנשים שבחבורה לא כאלה שטחיות ושכמובן הן קוראות את כל הכתוב בפרופיל לעומק ושכל אחד מהבחורים זוכה לאותה תשומת לב... אבל זה לא מה שקורה בשטח.
תחשבו רגע, הפרופילים הראשונים אליהם אתם, הגברים, נכנסים הם אלה המציגים תמונה של בחורה עם חיוך מקסים, מבט כובש או עם החיטובים המושלמים, לא? אז גם אצל הבחורות זה בדיוק ככה...

שנכנסים לפרופילים של גברים רואים לפעמים תמונות ממש מוזרות: חלקן מטושטשות, חלקן לא עדכניות וחלקן מציגות חלקי גוף שונים בפוזות הזויות. חברים, אם אתם מחפשים מישהי לקשר רציני, הרי ממילא תצטרכו להיפגש איתה באיזה שהוא שלב, לא? אז מה הטעם להסתתר מאחורי תמונות מעורפלות?
במאמר "איזה תמונות לשים באתרי הכרויות" תוכלו לקבל טיפים של "עשה" ו"אל תעשה" לגבי תמונות באתרי הכרויות.

יום שבת, 6 בנובמבר 2010

הכי קל להתחיל עם בחורה באתר הכרויות!


מדוע? כי כאשר אתה רואה מישהי שמוצאת חן בעינייך ברחוב (או בפאב או במועדון או במסיבה או בכל מקום אחר...) ואתה מעוניין להתחיל איתה, תמיד קיים הסיכוי שהיא בכלל לא בעניין של הכרויות (ואולי בכלל יש לה חבר או שהיא נשואה...) ואז הסיכוי שתקבל דחייה גבוה יותר.

הסיבה שקל יותר להתחיל עם בחורה באתר הכרויות מאשר בכל מקום אחר היא מכיוון שאתה יכול להיות בטוח שכל אחת שנרשמה לאתר הכרויות אכן מחפשת להכיר מישהו.
אז נכון, יכול להיות שאתה לא ה- "cup of tea" שלה, אבל לפחות אתה יודע בבטחה שהיא בעניין של הכרויות, וגם זה משהו.

בנוסף, תהליך ההכרות הראשוני מתבצע בזמן שאתם יושבים נינוחים מול המחשב בבית. זהו יתרון עצום כיוון שהצורך הגדול לעשות רושם חיצוני נעלם מהמשוואה (ואם השקעתם בהעלאת תמונה מחמיאה אז זה יכול רק לתרום לכם כי היא משייכת את מה שאתם כותבים לה לפנים שבתמונה).

תשלחו לה פניה מעניינת ומסקרנת, לא מתחכמת מידי (קבלו טיפים לניסוח פניה באתרי הכרויות) וחכו לתגובה (יש אתרי הכרויות דרכם ניתן גם לצ'וטט אונליין ואז התגובה תהיה אפילו מהירה יותר).
בכל מקרה, אם תעשו את זה נכון – תגדילו את סיכוייכם לקבל תגובה חיובית וזאת בדיוק המטרה, לא?

בהצלחה!