יום שבת, 28 באוגוסט 2010

משרדי שידוכים – עוד דרך להכיר


בפוסטים קודמים ציינו שאתרי הכרויות הינם דרך מצוינת להרחיב את מאגר ההכרויות שלנו ובכך להגדיל את הסיכויים לפגוש את החצי השני שלנו. את הפוסט הזה החלטתי להקדיש לדרך נוספת להיכרויות והיא משרדי השידוכים.

אצל רבים, האסוציאציה הראשונית שעולה עבור המילים "משרדי שידוכים" היא של משהו מיושן, ארכאי השייך רק למיואשים באמת.

לגבי המחשבה על משהו מיושן - אולי יש בזה משהו כיוון שמקצוע השדכן או השדכנית הוא אחד מהמקצועות העתיקים ביותר, אבל בפועל, אין זה אומר שום דבר לגבי השדכנים של ימינו. כיום, כל משרדי השידוכים המובילים פועלים באופן ממוחשב וההתאמות נעשות בשילוב של תוכנות מתקדמות עם דעתו האישית והתרשמותו של השדכן או השדכנית.

לגבי הייאוש – כנראה שרובינו עדיין מאמינים שהדרך הטובה ביותר למצוא את בן/בת הזוג שלנו לחיים היא הדרך "הטבעית", כלומר, פשוט לפגוש אותו/אותה באיזה שהוא מקום.
מה שמצחיק הוא שרבים מהמאמינים ככה נרשמו לאתרי הכרויות על מנת להגדיל את הסיכויים "ולזרז תהליכים", לא? אז למה אתרי הכרויות כן ומשרדי שידוכים לא?

משרדי השידוכים הם בסה"כ עוד דרך להכיר. זה הכל! זה לא אומר שאתם מיואשים. זה לא אומר שהרמתם ידיים... זה לא אומר עליכם כלום! בעצם זה כן אומר... זה אומר שאתם רציניים ושאתם מחפשים באמת את החצי השני שלכם... זה הכל!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה